Moekaupade kontserni Apranga Eesti personalijuht Helena Laus tahab töötada ettevõtetes, kus on käsil palju muudatusi, sest siis saab ta ellu viia uuendusi – see on talle meelepärasem tegevus kui vana rada mööda astumine.

- Apranga Eesti personalijuht Helena Laus
- Foto: Meeli Küttim
Helena Lausil on põhimõte aidata inimestel saada paremaks kui nad olid enne temaga kohtumist. Ta aitab töötajatel karjääri teha ja annab nõu, kui seda küsitakse. „Olen otsekohene ja aus – mulle meeldib asjadest ausalt rääkida. Vahetu ja aktiivse suhtlejana saan inimestega kergesti kontakti ja minu juurde ei kardeta tulla. Arvan, et oskan juhina märgata potentsiaali – olen osanud inimesi õigetele positsioonidele suunata ja inspireerida, et nad võtaksid vastu väljakutseid,” kirjeldab ta ennast.
Seotud lood
Forus Takso näeb oma kogemuse põhjal, kuidas kliendid väärtustavad üha rohkem turvalisust, puhtaid sõidukeid ning professionaalse taksojuhi olemasolu. Forusel on väga palju ärikliente, kes ootavad eelkõige läbipaistvat hinnastamist – lisatasudeta ja peidetud kuludeta. Täpselt sama oluline on kiire ja inimlik klienditugi.