Autor: Tiina Saar-Veelmaa • 3. märts 2021
Ainult tellijatele

Tööõnnest muudatuste kiuste

Et kõik ausalt ära rääkida, pean alustama sellest, et kaotasin kevadel töö. Koroonakriisi alguses kadusid päevapealt koolitused, nõustamised ning sissetulek.

Tööõnne uurija Tiina Saar-Veelmaa
Autor: Andres Haabu

Osa projekte lükkusid teadmata ajaks edasi, sest klientide jaoks olid olud muutunud ning koolitamine ja arengutugi ei tundunud enam asjakohane. Või kuidas koolitadagi hotelli personali tööõnne teemadel, kui kohe-kohe suletakse jäädavalt uksed? Olin valmis rohkem kirjatööd tegema ja vajadusel ümber õppima, kuid juba kuu aja pärast pöördusid osa vanu ja uusigi kliente küsimusega: mida nüüd edasi teha, kui me ei tea, kuidas meie inimestel päriselt läheb? Ootamatult sai tööõnnest viimase poolaasta üks olulisemaid teemasid.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Personaliuudised.ee toetajad:
Kai MillerPersonaliuudised.ee juhtTel: 5330 5136
Cätlin PuhkanPersonaliuudised.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700