Autor: Tiina Saar-Veelmaa • 3. märts 2021

Tööõnnest muudatuste kiuste

Et kõik ausalt ära rääkida, pean alustama sellest, et kaotasin kevadel töö. Koroonakriisi alguses kadusid päevapealt koolitused, nõustamised ning sissetulek.
Tööõnne uurija Tiina Saar-Veelmaa
Foto: Andres Haabu

Osa projekte lükkusid teadmata ajaks edasi, sest klientide jaoks olid olud muutunud ning koolitamine ja arengutugi ei tundunud enam asjakohane. Või kuidas koolitadagi hotelli personali tööõnne teemadel, kui kohe-kohe suletakse jäädavalt uksed? Olin valmis rohkem kirjatööd tegema ja vajadusel ümber õppima, kuid juba kuu aja pärast pöördusid osa vanu ja uusigi kliente küsimusega: mida nüüd edasi teha, kui me ei tea, kuidas meie inimestel päriselt läheb? Ootamatult sai tööõnnest viimase poolaasta üks olulisemaid teemasid.

Liitu Personaliuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Personaliuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Helen RootsPersonaliuudised.ee juhtTel: 55 988 223
Cätlin PuhkanPersonaliuudised.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 53 315 700
Mirell SoaseppKonverentside programmijuhtTel: 55 565 456