Ainult tellijatele
Autor: Martin Rajasalu • 15. juuni 2022
Ainult tellijatele

Kui tihti sina töötajate arvamust küsid?

Töötajad on nagu sensorid, kes tajuvad sisekliimat ja väliskeskkonda, rõõme ja raskusi palju täpsemalt kui juhid. Kord aastas uuringute tegemine on selgelt kasutu ning ka kord kvartalis küsitluse korraldamine pole enam tänapäevane standard.
Motichecki juht Martin Rajasalu tõdes tänavusel Äripäeva Sekretäride Päeval, et enamik ettevõtteid ei tunne iga päev huvi, kuidas möödub töötajate päev ja kuidas nad end tööelus tunnevad.

Personaliuuringud ei pea olema koormavad, tüütud ja kitsa fookusega, vaid võivad olla väga kasulikud, lihtsad mõista ning mõnusad kasutada. Kõik oleneb sellest, miks neid tehakse ja veel enam sellest, kuidas neid korraldatakse. Kuidas mõista, mis erinevates meeskondades on parasjagu hästi ja mis vähem hästi? Kus koostöö sujub ja kus mitte? Kus juht teab, mis tema tiimides toimub ja kus mitte? Neid küsimusi on palju. Kõik need saavad väärtust loovad vastused, kui teha uuringuid kaasaegselt ja nutikalt.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Personaliuudised.ee toetajad:
Helen RootsPersonaliuudised.ee juhtTel: 55 988 223
Helle-Mai LambingPersonaliuudised.ee toimetajaTel:
Cätlin PuhkanPersonaliuudised.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700
Liina AruKonverentside programmijuhtTel: 5559 1230