Autor: Martin Rajasalu • 15. juuni 2022

Kui tihti sina töötajate arvamust küsid?

Töötajad on nagu sensorid, kes tajuvad sisekliimat ja väliskeskkonda, rõõme ja raskusi palju täpsemalt kui juhid. Kord aastas uuringute tegemine on selgelt kasutu ning ka kord kvartalis küsitluse korraldamine pole enam tänapäevane standard.
Motichecki juht Martin Rajasalu tõdes tänavusel Äripäeva Sekretäride Päeval, et enamik ettevõtteid ei tunne iga päev huvi, kuidas möödub töötajate päev ja kuidas nad end tööelus tunnevad.

Personaliuuringud ei pea olema koormavad, tüütud ja kitsa fookusega, vaid võivad olla väga kasulikud, lihtsad mõista ning mõnusad kasutada. Kõik oleneb sellest, miks neid tehakse ja veel enam sellest, kuidas neid korraldatakse. Kuidas mõista, mis erinevates meeskondades on parasjagu hästi ja mis vähem hästi? Kus koostöö sujub ja kus mitte? Kus juht teab, mis tema tiimides toimub ja kus mitte? Neid küsimusi on palju. Kõik need saavad väärtust loovad vastused, kui teha uuringuid kaasaegselt ja nutikalt.

Liitu Personaliuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Personaliuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Helen RootsPersonaliuudised.ee juhtTel: 55 988 223
Cätlin PuhkanPersonaliuudised.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 53 315 700
Mirell SoaseppKonverentside programmijuhtTel: 55 565 456