Töötajad on nagu sensorid, kes tajuvad sisekliimat ja väliskeskkonda, rõõme ja raskusi palju täpsemalt kui juhid. Kord aastas uuringute tegemine on selgelt kasutu ning ka kord kvartalis küsitluse korraldamine pole enam tänapäevane standard.

- Motichecki juht Martin Rajasalu tõdes tänavusel Äripäeva Sekretäride Päeval, et enamik ettevõtteid ei tunne iga päev huvi, kuidas möödub töötajate päev ja kuidas nad end tööelus tunnevad.
Personaliuuringud ei pea olema koormavad, tüütud ja kitsa fookusega, vaid võivad olla väga kasulikud, lihtsad mõista ning mõnusad kasutada. Kõik oleneb sellest, miks neid tehakse ja veel enam sellest, kuidas neid korraldatakse. Kuidas mõista, mis erinevates meeskondades on parasjagu hästi ja mis vähem hästi? Kus koostöö sujub ja kus mitte? Kus juht teab, mis tema tiimides toimub ja kus mitte? Neid küsimusi on palju. Kõik need saavad väärtust loovad vastused, kui teha uuringuid kaasaegselt ja nutikalt.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
HR tarkvara peetakse sageli vaid HR osakonna asjaks, millesse teised organisatsiooni osad peaaegu ei puutu. See arvamus on aga tänu iseteenindusportaalidele nüüdseks aegunud. Töötajate iseteenindus HR tarkvaras on osa personalihalduse töövoost – uus suhtluskanal tööandja ja töötajate vahel, mis kaotab kõigi osapoolte jaoks ära hulga aeganõudvaid manuaalseid tegevusi.