• 05.09.22, 11:36

RITi juht üleriiklikust teenuste liitmisest: keskklassi autos juhti vahetades ei muutu see üleöö premiumiks

Eelmise aasta lõpus loodud asutus Riigi IKT Keskus ehk lühidalt RIT peab aja jooksul koondama enda alla kõik riigiülesed info- ja kommunikatsioonitehnoloogia alusteenused. „Oleme kasvatanud oma kasutajaskonna juba 9500 inimeseni ja tegeleme samal ajal teenuste tagamiseks vajalike tehnoloogiate uuendamisega,” kirjeldab senist tegevust kommenteerides RIT-i juht Ergo Tars.
RIT-i juht Ergo Tars
  • RIT-i juht Ergo Tars
Teada on, et konsolideerimata kujul oleks riigil tulnud IKT-alusteenuste ülalhoidmise eest maksta aastaks 2030 vähemalt 27 miljonit eurot rohkem. Digiriiigi jätkusuutlikkuse seisukohalt oli RITi loomine seega kriitilise tähtsusega. “Lisaks rahalisele küljele on oluline Eesti riigiasutuste infosüsteemide töökindlus, praegusel ajahetkel kindlasti ka küberturvalisus. Meie ülesanne on pakkuda IKT-alusteenuseid, alates tarkvara ja riistvaraga seotud probleemide lahendamisest, lõpetades riigiasutuste serverite majutuse ja alusteenuste infoturbega,” selgitab Riigi IKT Keskuse juht Ergo Tars.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 04.12.25, 10:55
Tunnustatud Persona iseteenindus säästab juhtide tööaega
HR tarkvara peetakse sageli vaid HR osakonna asjaks, millesse teised organisatsiooni osad peaaegu ei puutu. See arvamus on aga tänu iseteenindusportaalidele nüüdseks aegunud. Töötajate iseteenindus HR tarkvaras on osa personalihalduse töövoost – uus suhtluskanal tööandja ja töötajate vahel, mis kaotab kõigi osapoolte jaoks ära hulga aeganõudvaid manuaalseid tegevusi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Personaliuudised esilehele