• 21.11.22, 10:00

Tagasiside andmine pole kriitika!

Millegipärast on nii mõnigi juht hakanud uskuma, et kriitika on see, mis viib inimesi meie tiimides edasi. Kuidas aga aru saada, millal muutub konstruktiivne tagasiside tagurlikuks kriitikaks, ja kuidas siis hea tagasiside andmine ikkagi käib?
Juhtimis-coach Marika Raiski usub positiivse tagasiside suuremasse kasutegurisse.
  • Juhtimis-coach Marika Raiski usub positiivse tagasiside suuremasse kasutegurisse.
  • Foto: Jake Farra
Huvitav on igal juhul, kuivõrd kerge on meil kritiseerida teisi inimesi, nende tegevusi, ideid ja käitumisi ning kuivõrd raske on meil teisi kiita ehk anda positiivset või konstruktiivset tagasisidet.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 04.12.25, 10:55
Tunnustatud Persona iseteenindus säästab juhtide tööaega
HR tarkvara peetakse sageli vaid HR osakonna asjaks, millesse teised organisatsiooni osad peaaegu ei puutu. See arvamus on aga tänu iseteenindusportaalidele nüüdseks aegunud. Töötajate iseteenindus HR tarkvaras on osa personalihalduse töövoost – uus suhtluskanal tööandja ja töötajate vahel, mis kaotab kõigi osapoolte jaoks ära hulga aeganõudvaid manuaalseid tegevusi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Personaliuudised esilehele