Millegipärast on nii mõnigi juht hakanud uskuma, et kriitika on see, mis viib inimesi meie tiimides edasi. Kuidas aga aru saada, millal muutub konstruktiivne tagasiside tagurlikuks kriitikaks, ja kuidas siis hea tagasiside andmine ikkagi käib?
Juhtimis-coach Marika Raiski usub positiivse tagasiside suuremasse kasutegurisse.
Foto: Jake Farra
Huvitav on igal juhul, kuivõrd kerge on meil kritiseerida teisi inimesi, nende tegevusi, ideid ja käitumisi ning kuivõrd raske on meil teisi kiita ehk anda positiivset või konstruktiivset tagasisidet.
Forus Takso näeb oma kogemuse põhjal, kuidas kliendid väärtustavad üha rohkem turvalisust, puhtaid sõidukeid ning professionaalse taksojuhi olemasolu. Forusel on väga palju ärikliente, kes ootavad eelkõige läbipaistvat hinnastamist – lisatasudeta ja peidetud kuludeta. Täpselt sama oluline on kiire ja inimlik klienditugi.