Autor: Katri Rohesalu • 18. aprill 2024

Personalijuht kui ettevõtte kliendikeskse „ökosüsteemi“ raamistiku looja ja hoidja

Ettevõttel ei saa olla õnnelikke kliente, kui töötajad ei tunne end oma rollis ja keskkonnas hästi. Samas on töötajakogemuse kujunemisel oluline roll ka töötajal endal.
Paljud ettevõtted seavad klientidega seotud tegevuse fookuse pelgalt eesliiniteenindusele, kuigi tegelikult tuleb vaadata kliendikogemust ja selle loomist laiemalt.
Foto: Pexels

Kliendikesksus on ettevõtte toimimise viis, mis on suunatud ettevõtte jätkusuutlikkuse tagamisele, tugevdades teadlikult suhteid töötajate ja klientidega. Teadlik kliendikeskne tegutsemine hõlmab kogu organisatsiooni tegevusi alates strateegialoomest, eesmärkide seadmisest, väärtustest ja kultuuriloomest, lõpetades iga üksiku töötaja töö mõtestamisega ja sihipärase toimetamisega, et luua klientidele meeldivat kogemust.

Liitu Personaliuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Personaliuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Helen RootsPersonaliuudised.ee juhtTel: 55 988 223
Cätlin PuhkanPersonaliuudised.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 53 315 700
Mirell SoaseppKonverentside programmijuhtTel: 55 565 456