Ettevõttel ei saa olla õnnelikke kliente, kui töötajad ei tunne end oma rollis ja keskkonnas hästi. Samas on töötajakogemuse kujunemisel oluline roll ka töötajal endal.
- Paljud ettevõtted seavad klientidega seotud tegevuse fookuse pelgalt eesliiniteenindusele, kuigi tegelikult tuleb vaadata kliendikogemust ja selle loomist laiemalt. Foto: Pexels
Kliendikesksus on ettevõtte toimimise viis, mis on suunatud ettevõtte jätkusuutlikkuse tagamisele, tugevdades teadlikult suhteid töötajate ja klientidega. Teadlik kliendikeskne tegutsemine hõlmab kogu organisatsiooni tegevusi alates strateegialoomest, eesmärkide seadmisest, väärtustest ja kultuuriloomest, lõpetades iga üksiku töötaja töö mõtestamisega ja sihipärase toimetamisega, et luua klientidele meeldivat kogemust.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Ideaalses maailmas tahaksime kõik elada ja töötada keskkonnas, kus kõigiga võimalikult palju arvestatakse ja ainuüksi inimeste heaolu – nii kollektiivse kui individuaalse – poole püüdlemine ongi juba iseenesest oluline eesmärk. Päris elu on ideaalist kahtlemata kaugel, mistõttu keskendubki käesolev artikkel sellele, miks on võrdsuse ja mitmekesisuse poole püüdlemine ka majanduslikult mõistlik teguviis.