Ajame digitiigri taas hüppesse ja rakendame ta töötajakogemuse vankri ette
Eestis on vaja tehisintellekti organisatsioonide igapäevaelus laialdasemalt rakendada. Eesti digitiiger tuleb taas hüppesse ajada, kirjutab sel teemal uurimistöö teinud TalTechi personalijuhtimise magister Heleriin Veeber.
Eesti digitiiger tuleb hüppesse ajada. Foto on illustratiivne.
Foto: Ratanjot Singh on unsplash
Tehisintellekti kui innovatsiooni nähakse ärimudelites võtmeressursina, mis võimaldab organisatsioonidel muutuda andmepõhiseks, luua digitaalne kultuur ja saavutada konkurentsieelis, märgib Heleriin Veeber.
Olgu tegu era- või firmapeoga, pulma või sünnipäevaga, neis kõigis on üks asi, mis jääb meelde ning muudab atmosfääri – see on kokteil. Soovist sündmusest meeldejääv teha ning klassikaks kujunenud rumm-koola segust midagi põnevamat pakkuda, sai alguse Hans Kaigase loodud mobiilse kokteiliteenuse ettevõte Booze Mule.