Justiits- ja digiministeeriumi eestvedamisel algas sotsiaalkampaania „Sul on õigus“, mille eesmärk on suurendada välistöötajate teadlikkust oma õigustest ning julgustada neid vajadusel abi otsima.
Viimase kahe aasta jooksul on üha sagedamini tuvastatud juhtumeid, kus inimesi on tööalaselt ära kasutatud. See tähendab, et tööandjad on kasutanud ära inimeste haavatavust ja abitut olukorda ning loonud töötingimused, millest neil on keeruline iseseisvalt väljapääsu leida.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Tööandjate keskliidu sõnul on tööjõupuudus nii tõsine, et isegi mõõdukalt suurenev sisseränne ei ole oht, vaid hädavajalik samm – just selleks, et maksta palka õpetajatele, arstidele ja hoida riiki töös.
Olgu tegu era- või firmapeoga, pulma või sünnipäevaga, neis kõigis on üks asi, mis jääb meelde ning muudab atmosfääri – see on kokteil. Soovist sündmusest meeldejääv teha ning klassikaks kujunenud rumm-koola segust midagi põnevamat pakkuda, sai alguse Hans Kaigase loodud mobiilse kokteiliteenuse ettevõte Booze Mule.