• 15.10.25, 12:05

Sügisene tööstress murrab, aga eestlaste jaoks on parim teraapia endiselt palk

Pimedam hooaeg toob kaasa väsimuse ja pinged tööl, mis paneb proovile töötajate vaimse vastupidavuse. 80% töötajatest on viimase poolaasta jooksul kogenud tööstressi ning kaks kolmandikku on oma elu jooksul juba läbipõlenud, selgub hiljutisest CV.ee tööturu monitooringust.
CV.ee kommunikatsioonijuht Karl Oder
  • CV.ee kommunikatsioonijuht Karl Oder
  • Foto: Andres Laanem
Kuigi probleem on suur, eelistab üle poole töötajatest vaimse tervise toe asemel kõrgemat palka.

Seotud lood

Uudised
  • 07.10.25, 11:15
Kuidas hoida oma müügitiim motiveerituna ja vältida läbipõlemist
Müügijuhtimine ei ole ainult numbrite ja eesmärkide täitmine. Sama oluline on oskus hoida oma tiim motiveeritud, vältida töötüdimust ja läbipõlemist, rääkis psühholoog ja tööõnne uurija Tiina Saar-Veelmaa müügijuhtimise aastakonverentsil.
Uudised
  • 29.08.25, 10:00
Kui töötaja ei suuda keskenduda: probleem pole temas, vaid töökeskkonnas
Kui töötaja mõtted ekslevad murede vahel, vajab ta tööandja tuge, mitte hinnanguid, rõhutavad eksperdid. Keskendumisraskuste taga ei ole sageli laiskus, vaid väsimus ja toetuse puudumine – tööandja roll on see ära tunda.
Uudised
  • 28.08.25, 09:47
Projektijuht 2.0: kuidas AI abiga säästa kolmandik tööajast ja vältida läbipõlemist
Projektijuhtimine ei pea tähendama lõputuid tabeleid ja koosolekuid – AI toel saab korduva töö automatiseerida ja jätta inimestele rohkem aega sisuliseks juhtimiseks, kirjutab Gerlyn Tiigemäe.
Saated
  • 31.07.25, 15:52
Kirjuta kalendrisse „Kohtumine peadirektoriga“ ehk kuidas vältida läbipõlemist
Kui tööasjad on pidevalt pooleli ja tundub, et aega nende jaoks pole, siis tasub kalendrisse märkida “Kohtumine peadirektoriga”. Selliselt märgitud ajal teed rahulikult oma asjad ära ja keegi sind segada ei julge, õpetas psühholoog Anneli Salminen.
  • ST
Sisuturundus
  • 27.11.25, 14:08
Millised võivad olla ärikliendi nähtamatud valupunktid taksoteenuses ja kuidas Forus Takso neid lahendab?
Forus Takso näeb oma kogemuse põhjal, kuidas kliendid väärtustavad üha rohkem turvalisust, puhtaid sõidukeid ning professionaalse taksojuhi olemasolu. Forusel on väga palju ärikliente, kes ootavad eelkõige läbipaistvat hinnastamist – lisatasudeta ja peidetud kuludeta. Täpselt sama oluline on kiire ja inimlik klienditugi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Personaliuudised esilehele