• 28.10.25, 09:45

Elisa plaanib Soomes suurt koondamist

Telekomifirma Elisa kavatseb koondada kuni 450 töökohta, neist kuni 400 Soomes, teatas ettevõte.
Elisa peakontor Soomes.
  • Elisa peakontor Soomes.
  • Foto: Markus Sommers, Elisa
Ettevõte alustab selleks läbirääkimisi, mis peaks ühele poole saama aasta lõpuks, vahendab Äripäev. Elisa käivitab reorganiseerimisprogrammi, et lihtsustada oma tegevust ja suurendada tootlikkust. Lisaks hõlmab muutuste programm allhanketeenuste vähendamist ja hankeprotsesside tõhustamist, seisab teates.

Seotud lood

Arvamused
  • 23.09.25, 09:00
Kristina Judina: juht peab julgema kriisi tunnistada
Juhi ülesanne on kriis ära tunda ja seda selgelt teadvustada, aga kriis pole lõputu ega kesta seni, kuni algne olukord on täielikult taastunud, kirjutab Elisa teeninduse valdkonna juht Kristina Judina Äripäevas.
Arvamused
  • 24.10.25, 10:00
Kaija Teemägi: juhtimise kunst algab enesejuhtimisest
Kui me tahame juhtidena olla inspireerivad, usaldusväärsed ja mõjusad, siis peame esmalt suutma säilitada õpihimu ja oskuse puhata, kirjutab Elisa personaliüksuse juht Kaija Teemägi.
Uudised
  • 15.10.25, 14:45
Kuidas juhina hübriidtöö tiimis päriselt toimima panna?
Hübriidtöö on tänapäeva tööelu uus normaalsus ja tulnud selleks, et jääda. Paindlikud tööviisid ei hakka aga ettevõttes toimima iseenesest. Elisa grupi meelelahutuslahenduste juht Joosep Põllumäe toob välja kolm tähelepanekut, millele juhid peaksid keskenduma, et hajusalt töötav tiim püsiks ühtne ja tulemuslik.
Uudised
  • 11.09.25, 09:35
Valitse oma aega: nutikad strateegiad uueks tööhooajaks
Sügisene tööhooaeg kogub hoogu ning puhkusejärgsed tegemised loksuvad tasapisi argirütmi. Enne intensiivset perioodi tasub teha oma ajakasutuses sisekaemus – mõelda, kuhu aeg kulub ja kuidas saaks tööd nutikamalt teha, soovitab Elisa personaliüksuse juht Kaija Teemägi.
  • ST
Sisuturundus
  • 27.11.25, 14:08
Millised võivad olla ärikliendi nähtamatud valupunktid taksoteenuses ja kuidas Forus Takso neid lahendab?
Forus Takso näeb oma kogemuse põhjal, kuidas kliendid väärtustavad üha rohkem turvalisust, puhtaid sõidukeid ning professionaalse taksojuhi olemasolu. Forusel on väga palju ärikliente, kes ootavad eelkõige läbipaistvat hinnastamist – lisatasudeta ja peidetud kuludeta. Täpselt sama oluline on kiire ja inimlik klienditugi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Personaliuudised esilehele