• ST
  • 05.10.21, 05:28

Tele2 pöörab oma töötajad wow-teeninduse usku

Tele2 on väga tugevalt ette võtnud oma teeninduskultuuri ning püstitanud ambitsioonika eesmärgi – saada parimaks teenindusettevõtteks Eestis. Millised on Tele2 viis väärtustega põimitud teeninduspõhimõtet, millest igapäevatöös lähtutakse, räägivad Äripäeva raadio karjääriteemalises saates chief happiness officer Sirli Seliov, teenindusguru Helena Viiroja ja juhtkonna praktikant Liisi Siil.
Vasakult Sirli Seliov, Liisi Siil ja Helena Viiroja
  • Vasakult Sirli Seliov, Liisi Siil ja Helena Viiroja
  • Foto: Äripäev
Üheks alustalaks on näiteks wow-teenindus, mida teenindusguru Helena sõnul veel defineeritud pole. Mida see aga tähendab, kes wow-teenindust maailma mastaabis veel praktiseerib ja milliseid toredaid olukordi see Tele2-s on esile kutsunud, kuuleb lähemalt saates.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 10.06.25, 15:11
Kümme aastat koostööd ja üle saja töökoha: töötukassa aitab Ida-Virumaal tegutseval TNC-Componentsil kasvada
Kohtla-Järvel asuv TNC-Components on üks suurimaid mööblikomponentide, köögi- ja vannitoamööbli ning garderoobide tootjaid Eestis. Selles, et üle 20 aasta tegutsenud ettevõte saaks usinalt kasvada ja areneda, on oma roll ka töötukassa Ida-Virumaa osakonnal. Just nende abil leitud inimestega on tänaseks täidetud suurem osa töökohtadest, mida on ettevõttes ühtekokku 115.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Personaliuudised esilehele