• ST
  • 05.10.21, 05:28

Tele2 pöörab oma töötajad wow-teeninduse usku

Tele2 on väga tugevalt ette võtnud oma teeninduskultuuri ning püstitanud ambitsioonika eesmärgi – saada parimaks teenindusettevõtteks Eestis. Millised on Tele2 viis väärtustega põimitud teeninduspõhimõtet, millest igapäevatöös lähtutakse, räägivad Äripäeva raadio karjääriteemalises saates chief happiness officer Sirli Seliov, teenindusguru Helena Viiroja ja juhtkonna praktikant Liisi Siil.
Vasakult Sirli Seliov, Liisi Siil ja Helena Viiroja
  • Vasakult Sirli Seliov, Liisi Siil ja Helena Viiroja
  • Foto: Äripäev
Üheks alustalaks on näiteks wow-teenindus, mida teenindusguru Helena sõnul veel defineeritud pole. Mida see aga tähendab, kes wow-teenindust maailma mastaabis veel praktiseerib ja milliseid toredaid olukordi see Tele2-s on esile kutsunud, kuuleb lähemalt saates.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.08.25, 12:29
Roosta Puhkekülast on saanud aastaringne meeskondade lemmik
Kujutlege ette tööpäeva, kus meeskonnakoolitus või koosolek tähendab slaidide ja kohvipauside kõrval rahu ning männimetsa vaikuses tehtud otsuseid. Ühist lõbusat olekut mitte kontoriseinte vahel, vaid loodusmatkal või saunakuumuses. Just sellist mõnusat ja innustavat keskkonda pakub Roosta Puhkeküla septembrist maini, mil suvine suurem sagimine on möödas.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Personaliuudised esilehele