Septembriga algab uus koolitushooaeg nii ettevõtetes kui ka koolitajatel. Saates uurime, kuidas ettevõtted korraldavad töötajate õppimist ja arengut ka majanduslikult keerulistel aegadel ning kuidas koolitajad vastavad turu ootustele ja suunavad uusi arenguid.

- Merko Ehitus Eesti koolitusjuht Virge Karba ja Tallink Grupi koolitus- ja arendusjuht Krista Tuulik.
- Foto: Andres Laanem
Juttu tuleb koolitustest kui äritegevuse loomulikust osast, sisekoolitajate väärtusest, digilahendustest ja personaliseeritud arenguteedest. Samuti räägime turu-uuendusest – koolitusettevõtete võimalusest pakkuda mikrokvalifikatsiooniõpet, aga ka oskustest, mida nõuab tulevik juba täna, ning sellest, kuidas hinnata koolituste tegelikku mõju.
Aeternumi partner
Kati Tikenberg toob näite koolituse tulemuste ja hinnastamise seosest: “Mina oma praktikas olen sidunud müügikoolituste puhul koolituse hinna selgete tulemusnäitajatega – kui need saavutatakse või isegi ületatakse, on hind kõrgem; kui mitte, siis soodsam. Nii saab koolituse mõju ka reaalselt mõõta.“
Stuudios jagavad kogemusi
Merko Ehitus Eesti koolitusjuht
Virge Karba ja Tallink Grupi koolitus- ja arendusjuht
Krista Tuulik, samuti Eesti Koolitus- ja Konsultatsioonifirmade Liidu juhatuse liikmed Kati Tikenberg, Aeternumi partner ja konsultant-koolitaja, ning
Alek Kozlov,
Ettevõtluskeskuse peaprodutsent ja koolitaja.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Koolitushooaeg kogub tuure: fookuses tulevikuoskused, AI ja vana hea klassika
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!