12. detsember 2017
Ainult tellijatele

Kogukondlik toetustegevus kui investeering

Autor: GraphicStock

Rohepesu, valgepesu, roosapesu? Ei, see pole jõulukinkide valik, vaid mõisted ettevõtete kohta, kes püüavad oma tegevusi ilustada, kasutades kurjalt ära tarbija tähelepanematust. Näidatakse end keskkonnasõbralikuma (rohepesu), eetilisema (valgepesu) või ühiskonnast rohkem hoolivana (roosapesu), kui nad tegelikkuses seda on.

Jättes selliste ebaausate turundus- ja kommunikatsioonitegevusega seotud riskid teiseks korraks, saame keskenduda sellele, kui palju läbimõeldud toetustegevus sisulist väärtust võiks luua. Jõuluaeg kasvatab Eestis annetuste mahud viiekordseks, tänavad-meediakanalid on kaetud heategevuskampaaniatega. Üha enam seisavad ettevõtted küsimuse ees, kellele seekord head teha, kas annetada väike suts loomade varjupaikadele või viia lastekodulastele kommi? Kahtlemata on kõigil nendel tegevustel positiivne mõju, tekitab hea tunde südamesse ning on toeks abivajajale. Tugi on kahjuks enamasti lühiajaline.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale. Lugemiseks logi sisse või osta ligipääs allolevalt lingilt.

Vormista püsimaksega tellimus kohe ja saad:

  • lugeda kõiki lukus lugusid, valdkonna arvamusliidrite artikleid ja intervjuusid
  • ligipääsu põnevatele kogemuslugudele ja palga TOPi artiklitele
  • ülevaate raadiosaadete ja ürituste ettekannete kokkuvõtetest
  • aastatellimuse puhul Personali Praktiku paberväljaande
  • kord nädalas ilmuva personaliuudised.ee uudiskirja
Jaga lugu
Personaliuudised.ee toetajad:
Kai MillerPersonaliuudised.ee juhtTel: 5330 5136
Cätlin PuhkanPersonaliuudised.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700