12 detsember 2017
Uudised
Ainult tellijale

Kogukondlik toetustegevus kui investeering

Foto: GraphicStock

Rohepesu, valgepesu, roosapesu? Ei, see pole jõulukinkide valik, vaid mõisted ettevõtete kohta, kes püüavad oma tegevusi ilustada, kasutades kurjalt ära tarbija tähelepanematust. Näidatakse end keskkonnasõbralikuma (rohepesu), eetilisema (valgepesu) või ühiskonnast rohkem hoolivana (roosapesu), kui nad tegelikkuses seda on.

Jättes selliste ebaausate turundus- ja kommunikatsioonitegevusega seotud riskid teiseks korraks, saame keskenduda sellele, kui palju läbimõeldud toetustegevus sisulist väärtust võiks luua. Jõuluaeg kasvatab Eestis annetuste mahud viiekordseks, tänavad-meediakanalid on kaetud heategevuskampaaniatega. Üha enam seisavad ettevõtted küsimuse ees, kellele seekord head teha, kas annetada väike suts loomade varjupaikadele või viia lastekodulastele kommi? Kahtlemata on kõigil nendel tegevustel positiivne mõju, tekitab hea tunde südamesse ning on toeks abivajajale. Tugi on kahjuks enamasti lühiajaline.

VORMISTA TELLIMUS KOHE JA SAAD:
  • Ligipääsu kõigile lukus lugudele
  • Ligipääsu ajakirja PDFidele
  • Ajakirja paberväljaande
  • Kord nädalas ilmuva personaliuudised.ee uudiskirja
  • Jaga lugu:
    PERSONALIUUDISTE UUDISKIRJAGA LIITUMINE

    Telli olulisemad personali uudised igal nädalal enda postkasti.

    Personaliuudised.ee toetajad:

    Kai Miller
    Kai MillerPersonaliuudised.ee juhtTel: 5330 5136
    Cätlin Puhkan
    Cätlin PuhkanPersonaliuudised.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700