3. november 2018

Äriline ja kliendikeskne mõtteviis

Tehnoloogia hoogne areng, demograafilised muutused, üleilmastumine, ärimudelite, töövormide ja üldise töökultuuri muutumine vormivad tööelu järjekindlalt ümber. Nende suundumuste koosmõjul teadvustavad nii tööandjad kui ka töötajad vajadust personali- ja karjääriteenuste järele üha rohkem.
Foto: GraphicStock

OSKA tuleviku-uuringud on nüüdseks analüüsinud tööjõu- ja oskuste vajadust kokku 14 elualal haridusest masinatööstuseni. Kui paljudes majandusharudes on teravad probleemid tööjõupuuduse, oskuste vananemise või haridusega, siis personali- ja administratiivtöös on suures plaanis kõik korras. Selles valdkonnas on hästi väljakujunenud ja mitmekesised õppimisvõimalused, populaarsed erialad, rohkelt erialase väljaõppe või sobivate eeldustega inimesi ja aktiivsed erialaorganisatsioonid, kes innuga kutsealade arengusse panustavad. See paistis välja ka uuringu koostamises osalenud eksperdikogu pühendunud tööst.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Personaliuudised.ee toetajad:
Helen RootsPersonaliuudised.ee juhtTel: 55 988 223
Cätlin PuhkanPersonaliuudised.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 53 315 700
Mirell SoaseppKonverentside programmijuhtTel: 55 565 456