• 03.11.18, 23:33
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Äriline ja kliendikeskne mõtteviis

Tehnoloogia hoogne areng, demograafilised muutused, üleilmastumine, ärimudelite, töövormide ja üldise töökultuuri muutumine vormivad tööelu järjekindlalt ümber. Nende suundumuste koosmõjul teadvustavad nii tööandjad kui ka töötajad vajadust personali- ja karjääriteenuste järele üha rohkem.
Äriline ja kliendikeskne mõtteviis
  • Foto: GraphicStock
OSKA tuleviku-uuringud on nüüdseks analüüsinud tööjõu- ja oskuste vajadust kokku 14 elualal haridusest masinatööstuseni. Kui paljudes majandusharudes on teravad probleemid tööjõupuuduse, oskuste vananemise või haridusega, siis personali- ja administratiivtöös on suures plaanis kõik korras. Selles valdkonnas on hästi väljakujunenud ja mitmekesised õppimisvõimalused, populaarsed erialad, rohkelt erialase väljaõppe või sobivate eeldustega inimesi ja aktiivsed erialaorganisatsioonid, kes innuga kutsealade arengusse panustavad. See paistis välja ka uuringu koostamises osalenud eksperdikogu pühendunud tööst.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.05.25, 12:07
Tark tööajaarvestus loob korra majja
„Kui tööaega registreeritakse seadmete abil, siis kaob ära üks inimlik faktor – soov aega omakasu eesmärgil painutada,” selgitab kassa-, läbipääsu-, töö- ja tööajaarvestuse süsteemide arendaja Ektaco konsultant Marko Kizant. „Kui inimene teab, et iga minut fikseeritakse, kaob tal motivatsioon süsteemiga mängida. See tekitab distsipliini, sest kõik teavad, et töötatakse samadel alustel.”

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Personaliuudised esilehele