• 03.11.18, 23:33
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Äriline ja kliendikeskne mõtteviis

Tehnoloogia hoogne areng, demograafilised muutused, üleilmastumine, ärimudelite, töövormide ja üldise töökultuuri muutumine vormivad tööelu järjekindlalt ümber. Nende suundumuste koosmõjul teadvustavad nii tööandjad kui ka töötajad vajadust personali- ja karjääriteenuste järele üha rohkem.
Äriline ja kliendikeskne mõtteviis
  • Foto: GraphicStock
OSKA tuleviku-uuringud on nüüdseks analüüsinud tööjõu- ja oskuste vajadust kokku 14 elualal haridusest masinatööstuseni. Kui paljudes majandusharudes on teravad probleemid tööjõupuuduse, oskuste vananemise või haridusega, siis personali- ja administratiivtöös on suures plaanis kõik korras. Selles valdkonnas on hästi väljakujunenud ja mitmekesised õppimisvõimalused, populaarsed erialad, rohkelt erialase väljaõppe või sobivate eeldustega inimesi ja aktiivsed erialaorganisatsioonid, kes innuga kutsealade arengusse panustavad. See paistis välja ka uuringu koostamises osalenud eksperdikogu pühendunud tööst.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 10.06.25, 15:11
Kümme aastat koostööd ja üle saja töökoha: töötukassa aitab Ida-Virumaal tegutseval TNC-Componentsil kasvada
Kohtla-Järvel asuv TNC-Components on üks suurimaid mööblikomponentide, köögi- ja vannitoamööbli ning garderoobide tootjaid Eestis. Selles, et üle 20 aasta tegutsenud ettevõte saaks usinalt kasvada ja areneda, on oma roll ka töötukassa Ida-Virumaa osakonnal. Just nende abil leitud inimestega on tänaseks täidetud suurem osa töökohtadest, mida on ettevõttes ühtekokku 115.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Personaliuudised esilehele