• 03.11.18, 23:33
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Äriline ja kliendikeskne mõtteviis

Tehnoloogia hoogne areng, demograafilised muutused, üleilmastumine, ärimudelite, töövormide ja üldise töökultuuri muutumine vormivad tööelu järjekindlalt ümber. Nende suundumuste koosmõjul teadvustavad nii tööandjad kui ka töötajad vajadust personali- ja karjääriteenuste järele üha rohkem.
Äriline ja kliendikeskne mõtteviis
  • Foto: GraphicStock
OSKA tuleviku-uuringud on nüüdseks analüüsinud tööjõu- ja oskuste vajadust kokku 14 elualal haridusest masinatööstuseni. Kui paljudes majandusharudes on teravad probleemid tööjõupuuduse, oskuste vananemise või haridusega, siis personali- ja administratiivtöös on suures plaanis kõik korras. Selles valdkonnas on hästi väljakujunenud ja mitmekesised õppimisvõimalused, populaarsed erialad, rohkelt erialase väljaõppe või sobivate eeldustega inimesi ja aktiivsed erialaorganisatsioonid, kes innuga kutsealade arengusse panustavad. See paistis välja ka uuringu koostamises osalenud eksperdikogu pühendunud tööst.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 06.02.25, 14:29
Ärata oma meeskond talveunest! Tule Lottemaale!
Murrad pead, kuidas oma tiim talveunest üles raputada ja uue energiaga varustada? Lottemaa on just see koht, kuhu sa oma meeskonnaga tulema pead, sest loovus voolab siin vabalt ringi, mõtted lendavad kõrgelt ja ideed on värsked.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Personaliuudised esilehele