PARE liikmete virtuaalsel kohvihommikul jagas PARE juhatuse esimees ja SOL Balticsi personalijuht Evely Gorobinski oma kogemust ja soovitusi tööruumide ettevalmistamisel töötajate naasmiseks.
SOL Baltics on eriolukorra raames käinud läbi erinevad kriisiga toimetuleku etapid, kus tõstatati küsimusi nii kliendi kui ka töötaja vaates äri jätkusuutlikkuse tagamiseks. Ettevõtte otsis vastused küsimustele, mida Evely soovitab igal organisatsioonil suurte muutuste ajal küsida – kas me teeme õigeid tegevusi, kas meil on kaasas õiged inimesed ja kompetentsid ning kust tuleb meie tulu. Sealjuures tuleb hinnata, kas väärtused ja organisatsioonikultuur toetavad seda, kuhu organisatsioon tahab 3–4 kuu jooksul jõuda. Kriisiolukorras, kus määramatus on suur, ei maksa teha kaugeleulatuvaid plaane, vaid tasub tulevikku vaadata lühiajalisema perspektiiviga.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
HR tarkvara peetakse sageli vaid HR osakonna asjaks, millesse teised organisatsiooni osad peaaegu ei puutu. See arvamus on aga tänu iseteenindusportaalidele nüüdseks aegunud. Töötajate iseteenindus HR tarkvaras on osa personalihalduse töövoost – uus suhtluskanal tööandja ja töötajate vahel, mis kaotab kõigi osapoolte jaoks ära hulga aeganõudvaid manuaalseid tegevusi.