Kas kord aastas tehtud töötajate rahulolu-uuring annab ettevõttele tervikpildi, kuidas inimesed tööandjasse suhtuvad? Kogemusi teemal, mida ja kuidas personalijuhtimises mõõta, jagavad Elisa personalivaldkonna juht Kaija Teemägi, personalipartner Riina Ilves, kvaliteedi- ja protsessijuht Mari-Liis Mets ja palgatiimi juht Maarja Kruusimaa.
On üsna levinud, et ettevõtted küsivad töötajatelt tagasisidet rahulolu-uuringu kaudu. Tihti aga jääb see tagasiside ainukeseks mõõdikuks, mida personalivaldkonnas kasutatakse. Sageli puudub ka järjepidevus ja konkreetne plaan, mida kogutud infoga peale hakata. Elisa personalivaldkonna juhi Kaija Teemägi sõnul on oluline personalitöös kasutada erinevaid mõõdikuid, et aru saada, kuidas ettevõttel läheb. „Erinevate mõõdikute kasutamine annab subjektiivsele vaatenurgale ka objektiivse külje ning see aitab mõista, kuidas mingid muudatused on töötanud ja mida oleks vaja parandada.”