Ainult tellijatele
Autor: Elina Meidla • 15. detsember 2020
Ainult tellijatele

Häirekeskuse kogemuslugu: kuidas läheb neil, kes ise teisi aitavad?

Häirekeskuse koroona-aasta algas märtsi alguses, kui kõnekoormus hädaabinumbril 112 tõusis kahekordseks. Selleks, et hoida hädaabiliin vaba neile, kes vajavad kiirabi, päästet või politseid, avati paralleelselt kriisiinfo telefon 1247. Selle avamisega suutsime kiiresti langetada 112 kõnekoormust ja Eesti inimestel tekkis võimalus viiruse levikuga saada infot ühest ametlikust kanalist ehk numbrilt 1247, jagab Häirekeskuse personaliosakonna juhataja Elina Meidla.

Häirekeskuse personaliosakonna juhataja Elina Meidla
Autor: Danel Rinaldo

1247 kõnede maht kasvas tohutu kiirusega ja sellega toimetulek nõudis Häirekeskuselt suuri pingutusi. Esimestel päevadel mehitasime telefoni oma kontoritöötajatega ja seejärel hakkas meile saabuma abijõudusid eri ametkondadest, siseministeeriumi haldusalast ja Naiskodukaitsest. Nüüdseks oleme 1247 numbri teenindanud üle 100 000 kõne ja koolitanud üle 200 vabatahtliku.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Personaliuudised.ee toetajad:
Kai MillerPersonaliuudised.ee juhtTel: 5330 5136
Cätlin PuhkanPersonaliuudised.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700