Koroonakriis tekitas väga suure vajaduse hästi toimiva IT-korralduse järele, kuid kõige suurem väljakutse on olnud hoopis töötajate motivatsiooni ning inimsuhete hoidmine, kirjutavad IT-firma Datafox tegevjuht Marko Külaots ning teenuste valdkonna juht Kristjan Ok.
Kuna Datafox on asutatud pilveteenuste arhitektuurile tuginedes, siis pole ettevõtte kontoris kunagi olnud mingeid servereid – kõik töötajad saavad turvalise kaugtöölahenduse kaudu kasutada kõiki tööks vajalikke süsteeme oma sülearvutite ja nutitelefonidega igalt poolt ning Virtual Desktopiga isegi suvalistest arvutitest veebis. Seetõttu olime juba algusest peale valmis selliseks töökorralduseks, kuhu koroonaepideemia kogu maailma sel kevadel paiskas. Kuid kaugtöö ei ole üksnes tehniline küsimus, sest organisatsiooni hästi toimimiseks on vaja tehnoloogia, protsesside ja inimeste kooslust.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Tehisintellekti ja andmepõhiste otsuste roll ettevõtetes kasvab kiiremini kui kunagi varem. Ometi tunnevad paljud töötajad, et need teemad on liiga tehnilised või keerulised – justkui kuuluks masinõpe ainult IT-spetsialistidele. Tegelikult on pilt vastupidine: andmevõimekus on saanud oluliseks osaks pea igas ametis, olgu tegu klienditeekonna kujundaja, tootmisjuhi või analüütikuga.