Autor: Signe Ventsel • 14. jaanuar 2021

Näiteid elust enesest: persoonibrändi müüdid kummutatud

Selleks, et tööandja bränd oleks tugev, on tarvis arendada brändisaadikuid. Seda saavad töötajad teha enda isikliku brändi loomisega, mille ümber on aga tekkinud palju müüte ja mõnele neist siinses artiklis otsa vaatamegi.
Signe Ventsel

Kõigepealt: kes on ettevõtte saadik ja miks organisatsioon teda vajab?

Liitu Personaliuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Personaliuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Helen RootsPersonaliuudised.ee juhtTel: 55 988 223
Cätlin PuhkanPersonaliuudised.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 53 315 700
Mirell SoaseppKonverentside programmijuhtTel: 55 565 456