• 14.01.21, 06:00

Näiteid elust enesest: persoonibrändi müüdid kummutatud

Selleks, et tööandja bränd oleks tugev, on tarvis arendada brändisaadikuid. Seda saavad töötajad teha enda isikliku brändi loomisega, mille ümber on aga tekkinud palju müüte ja mõnele neist siinses artiklis otsa vaatamegi.
Signe Ventsel
  • Signe Ventsel

Kõigepealt: kes on ettevõtte saadik ja miks organisatsioon teda vajab?

Seotud lood

Saated
  • 02.12.20, 06:00
Kes tegeleb praegu tööandja brändinguga, väljub kriisist võitjana
Seekordses „Töö ja palgaˮ saates tuleb lähemalt juttu sellest, kas ja kui palju peaksid ettevõtted praegu tööandja brändingu tegevuste peale mõtlema. Kas see on investeering tulevikku või midagi, mille võib praegusel keerulisel ajal tagaplaanile jätta?
Uudised
  • 28.12.20, 10:38
Tööandja bränding on aktuaalne ka pandeemia ajal
Kiire küsitlus 2020. aasta novembris 60 Eesti personalitöötaja hulgas näitas, et 49% uuringule vastajatest on plaanimas tööandja brändinguga jätkata nii nagu varem.
Uudised
  • 18.05.20, 11:56
Mitte kunagi varem ei ole olnud tööandja brändingul kaalukamat rolli kui praegu
24. aprillil toimus üks tähtsamaid sündmusi tööandja brändingu maailmas. Erinevatest Euroopa riikidest pärit tööandja brändingu spetsialistid said virtuaalselt kokku ning jagasid kuulajatega oma kogemusi, tarkusi ja nõuandeid poolteist tundi kestva veebiseminari vältel.
Uudised
  • 14.04.20, 07:00
Värbaja kui ettevõtte esmamulje looja 4 olulist omadust
Lugu elust enesest. Sihtotsingu teel leitud kogenud IT-arendaja läheb ettevõttesse esimesele tööintervjuule ettevõtte värbajaga. Esmase vestluse eesmärk oli kandidaadis edasist huvi äratada ja suurendada motivatsiooni värbamisprotsessiga edasiminekuks, eriti olukorras, kus tööpakkumisega esmane kontakt tuli ettevõttelt.
  • ST
Sisuturundus
  • 10.06.25, 15:11
Kümme aastat koostööd ja üle saja töökoha: töötukassa aitab Ida-Virumaal tegutseval TNC-Componentsil kasvada
Kohtla-Järvel asuv TNC-Components on üks suurimaid mööblikomponentide, köögi- ja vannitoamööbli ning garderoobide tootjaid Eestis. Selles, et üle 20 aasta tegutsenud ettevõte saaks usinalt kasvada ja areneda, on oma roll ka töötukassa Ida-Virumaa osakonnal. Just nende abil leitud inimestega on tänaseks täidetud suurem osa töökohtadest, mida on ettevõttes ühtekokku 115.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Personaliuudised esilehele