Ainult tellijatele
Autorid: Tambet Toomela, Erika Tuvike, Marja Stina Saaliste • 15. veebruar 2021
Ainult tellijatele

COVID-19 käsitlemine töökeskkonnas: nipid, mida kirjutada riskianalüüsi ja tegevuskavasse

COVID-19 levik on paljudes ettevõtetes töökorraldust täielikult muutnud. Selgitame, miks on koroonaviirus töökeskkonna ohutegur ning mida tööd ümber korraldades silmas pidada.
Autor: Pixabay

Vastavalt töötervishoiu ja tööohutuse seaduse (TTOS) § 3 lg-le 2 võivad töökohal esineda erinevad ohutegurid. SARS-CoV-2 viirust saab lugeda bioloogiliseks ohuteguriks TTOS § 8 lg 1 tähenduses, kuna viirusosakeste puhul on tegemist mikroorganismidega, mis võivad põhjustada nakkushaigust. Kui ettevõttes töötab kohapeal vähemalt kaks inimest või puutub ettevõtte ainus töötaja igapäevaselt kokku teiste inimestega, näiteks tööandja klientidega, on arusaadav, et viirus avaldab ettevõtte tööle mõju, sest nakatumise oht on tõenäoline.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Personaliuudised.ee toetajad:
Helen RootsPersonaliuudised.ee juhtTel: 55 988 223
Cätlin PuhkanPersonaliuudised.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700
Mirell SoaseppKonverentside programmijuhtTel: 55 565 456