Organisatsioonikonsultant Margus Alviste sõnul ei arvesta juhid alati trendide ja keskkonnas toimuvate protsessidega ning erinevustega meeskonnas, mis takistavad sünergia tekkimist.

- Äripäeva Akadeemia koolitaja Margus Alviste
Alviste sõnul kasutatakse sõna „meeskond” sageli gruppide kohta, mis juhtimisteooria seisukohast meeskonnad ei olegi. Näiteks soovis üks tema klient saada meeskonnatöö koolitust ettevõtte kahe meeskonna jaoks, milles oli 438 ja 237 inimest. „See on võimatu ülesanne, sest meeskonna mõte on sünergia saavutamine, mis sisuliselt tähendab inimeste puuduste kompenseerimist ja tugevuste võimendamist ehk ühistegevusega lisaväärtuse loomist. Kui kollektiivis on 438 või 237 inimest, siis kindlasti on seal palju erinevusi – erinevaid võimeid, oskusi ja isikuomadusi –, ent nii suures grupis on pea võimatu jõuda tegeliku sünergia saavutamiseni.”
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Olgu tegu era- või firmapeoga, pulma või sünnipäevaga, neis kõigis on üks asi, mis jääb meelde ning muudab atmosfääri – see on kokteil. Soovist sündmusest meeldejääv teha ning klassikaks kujunenud rumm-koola segust midagi põnevamat pakkuda, sai alguse Hans Kaigase loodud mobiilse kokteiliteenuse ettevõte Booze Mule.