• 10.01.23, 09:00

Tööandja brändi saadik – unusta tiitel ja normaliseeri sisulisi tegevusi

Kandidaadikeskse tööturu ja jätkuva sotsiaalmeedia populaarsuse valguses mõistab nüüdseks enamik ettevõtteid tööandja turunduse olulisust. Sellegipoolest leidub internetiavarustes rohkelt artikleid, mis kutsuvad tööandja turundust töötajate leidmise ja hoidmise salarelvaks, esitledes seda kui midagi uut, eksklusiivset ja haruldast.
Tunnustamine on inimese üks põhivajadusi ning sel on peamine roll töötajate hoidmises ja motiveerimises.
  • Tunnustamine on inimese üks põhivajadusi ning sel on peamine roll töötajate hoidmises ja motiveerimises. Foto: Silver Gutmann
Tööandja maine teadlikku kujundamisse tuleks suhtuda kui millessegi igapäevasesse, millega tegelevad kõik organisatsiooni liikmed. Nüüdseks on mitmesuguste uuringute ja kogemuslugude alusel selge, kui suur mõju on sellel värbamisele ning olemasolevate töötajate hoidmisele. Tööandja mainekujundust eraldi esile tõstes ja presenteerides seda kui salarelva, olen hakanud organisatsioone koolitades ja Testlio tööandja turundust juhtides märkama inimeste vastumeelsust selle suhtes, sest tööandja brändi saadikuks olemise näol on nende jaoks tegu millegi tundmatuga. Kui ma nimetan inimest tööandja brändi saadikuks, võtab töötaja seda kui uut kohustust. Ta tunneb, et talle on seatud ootused, millest ta ise veel päris selgesti aru ei saa ja seetõttu võib jätta selle oma prioriteetide nimekirjas päris lõppu. Sarnaste olukordade vältimiseks olen hakanud brändikujundusse suhtuma kui organisatsioonis juba paar aastat töötanud võimekasse kolleegi, keda on viimane aeg projektidesse kaasata.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Personaliuudised esilehele