Töötaja küsib tööinspektsioonilt, kas ta peab tasuta kodus istuma, kui tööandjal pole talle tööd anda.

- Töötaja tunneb muret, mis siis saab, kui töö saab ajutiselt otsa.
- Foto: Tanel Meos
Töötaja küsib: „Minu ja tööandja vahel on sõlmitud tööleping, kus on määratletud töö maht ja töö sisu. Ülemus ütleb, et tal pole mulle hetkel teadmata perioodiks tööd pakkuda. Töölepingut ta üles öelnud ei ole, vaid ütleb, et ootaksin tema teavitust, kui töömaht taas suureneb. Kas ma istungi tasuta kodus? Mina olen töötamiseks valmis.“
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
HR tarkvara peetakse sageli vaid HR osakonna asjaks, millesse teised organisatsiooni osad peaaegu ei puutu. See arvamus on aga tänu iseteenindusportaalidele nüüdseks aegunud. Töötajate iseteenindus HR tarkvaras on osa personalihalduse töövoost – uus suhtluskanal tööandja ja töötajate vahel, mis kaotab kõigi osapoolte jaoks ära hulga aeganõudvaid manuaalseid tegevusi.