Ajame digitiigri taas hüppesse ja rakendame ta töötajakogemuse vankri ette
Eestis on vaja tehisintellekti organisatsioonide igapäevaelus laialdasemalt rakendada. Eesti digitiiger tuleb taas hüppesse ajada, kirjutab sel teemal uurimistöö teinud TalTechi personalijuhtimise magister Heleriin Veeber.
Eesti digitiiger tuleb hüppesse ajada. Foto on illustratiivne.
Foto: Ratanjot Singh on unsplash
Tehisintellekti kui innovatsiooni nähakse ärimudelites võtmeressursina, mis võimaldab organisatsioonidel muutuda andmepõhiseks, luua digitaalne kultuur ja saavutada konkurentsieelis, märgib Heleriin Veeber.
HR tarkvara peetakse sageli vaid HR osakonna asjaks, millesse teised organisatsiooni osad peaaegu ei puutu. See arvamus on aga tänu iseteenindusportaalidele nüüdseks aegunud. Töötajate iseteenindus HR tarkvaras on osa personalihalduse töövoost – uus suhtluskanal tööandja ja töötajate vahel, mis kaotab kõigi osapoolte jaoks ära hulga aeganõudvaid manuaalseid tegevusi.