Ajame digitiigri taas hüppesse ja rakendame ta töötajakogemuse vankri ette
Eestis on vaja tehisintellekti organisatsioonide igapäevaelus laialdasemalt rakendada. Eesti digitiiger tuleb taas hüppesse ajada, kirjutab sel teemal uurimistöö teinud TalTechi personalijuhtimise magister Heleriin Veeber.
Eesti digitiiger tuleb hüppesse ajada. Foto on illustratiivne.
Foto: Ratanjot Singh on unsplash
Tehisintellekti kui innovatsiooni nähakse ärimudelites võtmeressursina, mis võimaldab organisatsioonidel muutuda andmepõhiseks, luua digitaalne kultuur ja saavutada konkurentsieelis, märgib Heleriin Veeber.
Forus Takso näeb oma kogemuse põhjal, kuidas kliendid väärtustavad üha rohkem turvalisust, puhtaid sõidukeid ning professionaalse taksojuhi olemasolu. Forusel on väga palju ärikliente, kes ootavad eelkõige läbipaistvat hinnastamist – lisatasudeta ja peidetud kuludeta. Täpselt sama oluline on kiire ja inimlik klienditugi.