Kiirete muutustega kohanemiseks vajavad inimesed tööandjate tuge, viimastel on kiirest kohanemisest võita efektiivsuses kasvus. Nüüdisaega inimeste ajastuks nimetades sõnas rahvusvaheliselt tunnustatud autor ja juhtimiskonsultant Kai Anderson, et muutunud on tööandjate ja töötajate võimuvahekord – tegu on võrdsete partneritega ja nii jääb see ka edaspidi.
Tehisintellekt on tulnud, et jääda ja meie tööd lihtsamaks muuta. Kuidas näevad AI võimalusi Eesti ettevõtete personalijuhid ja milliseid funktsioone täidab tehisintellekt juba täna nende igapäevatöös?
Tehisintellekti kasutavad väga paljud Eesti ettevõtted ja asutused põhiliselt töö automatiseerimiseks ja analüüsimiseks. Uurisime personalijuhtidelt, kas nende töötajad kasutavad AI võimalusi meelsasti ning mida kõige enam tehisintellekti kohta küsitakse.
Forus Takso näeb oma kogemuse põhjal, kuidas kliendid väärtustavad üha rohkem turvalisust, puhtaid sõidukeid ning professionaalse taksojuhi olemasolu. Forusel on väga palju ärikliente, kes ootavad eelkõige läbipaistvat hinnastamist – lisatasudeta ja peidetud kuludeta. Täpselt sama oluline on kiire ja inimlik klienditugi.