5 nippi, mis aitavad kodukontoris tõhusalt aega planeerida ja eesmärke täita
USA persoonibrändingu ekspert Kait LeDonne jagas LinkedInis oma tööelu korraldamiseks kasutatavaid nippe, mis aitavad tal efektiivselt ajastada oma kodukontori tööd ja saavutada suuri eesmärke.
Persoonibrändingu ekspert Kait LeDonne jagab viit suurepärast tööaja säästmise nippi!
LeDonne’i jagatud nõuanded võivad olla kasulikud ka Personaliuudiste lugejatele, kes otsivad võimalusi, kuidas oma tööaega paremini hallata ja tasakaalu hoida, eriti kui töö toimub kodukontoris.
No kuidas sul see nädal läks? Kas läks nagu planeeritud ja said rahuliku südamega nädalavahetust nautida või avastasid reede õhtul et pekki küll, lauale on kuhjunud meedetuletustega post-it’id - “arved välja saata”, “koosta küsitlus”, “küsi pakkumine”.
Tänapäeva kiire elutempo juures on ajajuhtimine kriitilise tähtsusega oskus. Efektiivne ajajuhtimine ei aita mitte üksnes produktiivsust tõsta, vaid parandada ka töö- ja eraelu tasakaalu.
Oleme harjunud rääkima kaugtöö eelistest ja kasust. Vähem on räägitud sellest, et tööülesannete täitmine digitööna ja veebi kaudu nõuab põhjalikumat plaanimist ja võib võtta rohkem aega.
Need 5 märksõna peaks luubi alla võtma igaüks, kel kohustused kipuvad üle pea kasvama. Juba mõnele neist tähelepanu pööramine aitab päevakavale õhku vahele lükkida.
Eesti IT-sektor seisab silmitsi paradoksiga: vabu töökohti ja nõudlust on küllaga, kuid sobivate oskustega spetsialiste napib. SA Kutsekoja prognoosid näitavad, et aastaks 2027 vajab Eesti IT-sektor juurde 33 000 inimest. Samas pole küsimus ainult kvantiteedis – tööandjad ootavad tänapäeval enamat kui lihtsalt tehnilisi oskusi.