Kui tootmiskeskkonnas on vaja anda negatiivset tagasisidet, tuleb probleemidega tegeleda nende tekkides ja kiiresti, kirjutas tööstussektori tippjuhi taustaga juhtide arengutreener Kristjan Rotenberg.

- Tõhus tagasiside võib märkimisväärselt suurendada tootlikkust, kvaliteeti, tarnetäpsust, ohutust ja töötajate kaasatust, sõnas arengutreener ja koolitaja Kristjan Rotenberg.
- Foto: Raul Mee
Tagasiside andmine tootmispõrandal on delikaatne, kuid ülioluline osa pideva parendamise kultuuri edendamisest. Tõhus tagasiside võib märkimisväärselt suurendada tootlikkust, kvaliteeti, tarnetäpsust, ohutust ja töötajate kaasatust.
Spetsiifiline tootmise kontekst omakorda seab väljakutsed tagasiside andmisele: suured meeskonnad, palju alluvaid ühel juhil, mürarikas keskkond, väga kiire töötempo, palju vastastikuseid sõltuvusi jne.
Pakun mõned nipid, millega tasub arvestada tagasiside andmisel tootmiskeskkonnas.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Juhtide värbamine on üks organisatsiooni olulisemaid ja keerulisemaid ülesandeid. Iga juht mängib võtmerolli ettevõtte kultuuri, väärtuste ja strateegiliste eesmärkide saavutamisel, seetõttu on kriitilise tähtsusega, et valikuprotsess oleks põhjalik ja läbimõeldud.
Kaugtöö teema ümber tekkinud diskussioon on asjatult polariseerunud, kinnitas IT-ettevõtte Solita juht Märt Ridala.
„Kui tööaega registreeritakse seadmete abil, siis kaob ära üks inimlik faktor – soov aega omakasu eesmärgil painutada,” selgitab kassa-, läbipääsu-, töö- ja tööajaarvestuse süsteemide arendaja Ektaco konsultant Marko Kizant. „Kui inimene teab, et iga minut fikseeritakse, kaob tal motivatsioon süsteemiga mängida. See tekitab distsipliini, sest kõik teavad, et töötatakse samadel alustel.”