• 14.11.24, 13:19

9 nõuannet tagasiside andmiseks tööstusfirmas. „See ei tohi olla ühesuunaline tänav“

Kui tootmiskeskkonnas on vaja anda negatiivset tagasisidet, tuleb probleemidega tegeleda nende tekkides ja kiiresti, kirjutas tööstussektori tippjuhi taustaga juhtide arengutreener Kristjan Rotenberg.
Tõhus tagasiside võib märkimisväärselt suurendada tootlikkust, kvaliteeti, tarnetäpsust, ohutust ja töötajate kaasatust, sõnas arengutreener ja koolitaja Kristjan Rotenberg.
  • Tõhus tagasiside võib märkimisväärselt suurendada tootlikkust, kvaliteeti, tarnetäpsust, ohutust ja töötajate kaasatust, sõnas arengutreener ja koolitaja Kristjan Rotenberg.
  • Foto: Raul Mee
Tagasiside andmine tootmispõrandal on delikaatne, kuid ülioluline osa pideva parendamise kultuuri edendamisest. Tõhus tagasiside võib märkimisväärselt suurendada tootlikkust, kvaliteeti, tarnetäpsust, ohutust ja töötajate kaasatust.
Spetsiifiline tootmise kontekst omakorda seab väljakutsed tagasiside andmisele: suured meeskonnad, palju alluvaid ühel juhil, mürarikas keskkond, väga kiire töötempo, palju vastastikuseid sõltuvusi jne.
Pakun mõned nipid, millega tasub arvestada tagasiside andmisel tootmiskeskkonnas.

Seotud lood

Uudised
  • 01.11.24, 10:28
Parim valik tippjuhtide tulvas: kuidas värvata see õige kandidaat
Juhtide värbamine on üks organisatsiooni olulisemaid ja keerulisemaid ülesandeid. Iga juht mängib võtmerolli ettevõtte kultuuri, väärtuste ja strateegiliste eesmärkide saavutamisel, seetõttu on kriitilise tähtsusega, et valikuprotsess oleks põhjalik ja läbimõeldud.
Uudised
  • 11.11.24, 08:45
IT-firma juht: vaidlus kaugtöö üle on asjatult teravaks ihutud, juurpõhjus on mujal
Kaugtöö teema ümber tekkinud diskussioon on asjatult polariseerunud, kinnitas IT-ettevõtte Solita juht Märt Ridala.
  • ST
Sisuturundus
  • 27.11.25, 14:08
Millised võivad olla ärikliendi nähtamatud valupunktid taksoteenuses ja kuidas Forus Takso neid lahendab?
Forus Takso näeb oma kogemuse põhjal, kuidas kliendid väärtustavad üha rohkem turvalisust, puhtaid sõidukeid ning professionaalse taksojuhi olemasolu. Forusel on väga palju ärikliente, kes ootavad eelkõige läbipaistvat hinnastamist – lisatasudeta ja peidetud kuludeta. Täpselt sama oluline on kiire ja inimlik klienditugi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Personaliuudised esilehele