Milline on ideaalne tagasiside? Miks tagasisidet samal ajal oodatakse ja peljatakse? Mis juhtub kehva tagasiside korral ja mis roll on seejuures suhetel ja usaldusel? Vastused saab värskest Äripäeva raadio saatest "Töö ja palk".
- Koolitaja Ruti Einpalu tõi saates välja, et tagasisidet andma hakates on nutikas läbi mõelda, kuidas anda tagasisidet nii, et seda tegelikult mitte anda. Foto: Erakogu
Saates on külas coach ja koolitaja Ruti Einpalu ning juttu tuleb tagasisidest – mida see endast kujutab, missugune on väärtuslik tagasiside, millel on võime töötajat innustada ja motiveerida, missuguseid oskusi tuleb hea tagasiside andmiseks lihvida ja kuidas on võimalik kõik kergekäeliselt tuksi keerata.
Võtame põhjalikult luubi alla selle võimsa ja sageli alahinnatud vahendi juhi arsenalis, mis õige kasutamise korral võib olla ülimalt motiveeriv, ent valesti pruukides omada täiesti vastupidist efekti. Uurime, missuguseid oskusi on vaja endas arendada, et üleüldse tagasisidet andma hakata, ja selgitame välja, mille poolest erineb tagasisidevestlus üks-ühele-vestlusest ja arenguvestlusest. Räägime ka edasisidest ja selle plussidest ning hamburger-tagasisidest ja selle miinustest.
Saadet juhib Helen Roots.
Võimas tööriist, millega saab töötajat innustada või kõik võssa keerata
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Firmakingitused on olulised tööriistad, mis aitavad tugevdada ettevõtte töötajate motivatsiooni, lojaalsust ja üldist töökultuuri. Personalijuhil, kes vastutab töötajate heaolu ja ettevõtte kultuuri kujundamise eest, on tihti otsustav roll nende kingituste valimisel. Sobivate firmakingituste valik on personalijuhi töö üks olulisi tahke, mis aitab edendada nii töötajate rahulolu kui ka ettevõtte väärtuste kandmist.