Sa lähed esimest korda kohtuma oma võimaliku tulevase tööandjaga. Sammud sirgelt mööda koridori lähemale ja … komistad. Põmm! Esmamulje sinust ongi tekkinud! Olgugi et see oli sul ehk esimene kord sedasi komistada, oled selle inimese jaoks saanud külge lipiku „komistaja“.
- Helen Roots ja Erik Rüütel. Foto: Andres Laanem
Miks õige esmamulje loomine töökeskkonnas nii töötaja kui tööandja seisukohast üldse oluline on? Psühholoogilise konsultatsiooni agentuuri Addicere juhi ja Sisekaitseakadeemia kriisipsühholoogia õppejõu Erik Rüütli arvukate näidete varal saab värskes saates „Töö ja palk“ selgeks, kuidas jätta endast soodne esmamulje ja kas seda on võimalik ka hiljem muuta
- Kuidas käituda töövestlusel ja esimesel tööpäeval uute kolleegidega kohtudes?
- Kuidas kommunikeerida oma seisukohti nii, et sellest ka üheselt aru saadaks?
- Mil moel kehtestada end inimestega, kes püüavad sulle delegeerida midagi, mida sa teha ei taha?
- Kuidas tööandjana endast õige mulje jätta ja aidata seda teha ka uuel töötajal?
- Mis on haloefekt ja mis atributsiooniviga? Kuidas värbajana kandidaati lugeda?
Need ja paljud teised küsimused leiavad saates vastuse ja saavad juurde nii mõnegi toreda piltliku näite. Vestlust veab Personaliuudised.ee juht Helen Roots.
„Tere, mina olen … komistaja!“ ehk kui tähtis on jätta õige esmamulje
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Firmakingitused on olulised tööriistad, mis aitavad tugevdada ettevõtte töötajate motivatsiooni, lojaalsust ja üldist töökultuuri. Personalijuhil, kes vastutab töötajate heaolu ja ettevõtte kultuuri kujundamise eest, on tihti otsustav roll nende kingituste valimisel. Sobivate firmakingituste valik on personalijuhi töö üks olulisi tahke, mis aitab edendada nii töötajate rahulolu kui ka ettevõtte väärtuste kandmist.