Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Teadlik värbamine tagab tulemusliku värbamisprotsessi
Teadlik värbamine võimaldab jõuda tööotsijateni, kes tavaolukorras kandideerimisotsust ei teeks. Brandemi turundusjuht Pille Riin Pettai selgitab, kuidas professionaalne värbamine aitab kokku hoida kulusid ja toetada hea tööandja maine kujundamist.
Brandemi turundusjuht Pille Riin Pettai
Foto: Marit Talunik, Brandem
Samal ajal kui tööjõuturg väga aktiivne, räägitakse palju sellest, et töötajaid on raske leida. Kuigi tööturul aktiivseid inimesi oli 2016. a II kvartalis statistikaameti andmetel üle 700 000, märgivad enam kui pooled tööandjaist, kes osalesid 2016. a kevadel tehtud tööjõuturu- ja palgauuringus, et neil on vajalikke töötajaid puudu.Kuhu sobivad kandidaadid siis kaovad?
Olgu tegu era- või firmapeoga, pulma või sünnipäevaga, neis kõigis on üks asi, mis jääb meelde ning muudab atmosfääri – see on kokteil. Soovist sündmusest meeldejääv teha ning klassikaks kujunenud rumm-koola segust midagi põnevamat pakkuda, sai alguse Hans Kaigase loodud mobiilse kokteiliteenuse ettevõte Booze Mule.