Digikirjaoskust ja veebisuhtluse põhitõdesid õpetatakse juba põhikoolis ning korratakse mantrana paljudest kanalitest. Milles peitub fenomen, et mõne inimese digitaalne suhtlus jätab käepigistuse ja naeratuse emotsiooni, kuid teise inimese sõnumid tekitavad ebamugavustunde pikaks ajaks?
Erica Dwahan kirjutab raamatus „Digital Body Language: How to Build Trust and Connection, No Matter the Distance”, et ligi 50% e-kirjadest tõlgendatakse teistmoodi, kui kirjutaja oli mõelnud.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
HR tarkvara peetakse sageli vaid HR osakonna asjaks, millesse teised organisatsiooni osad peaaegu ei puutu. See arvamus on aga tänu iseteenindusportaalidele nüüdseks aegunud. Töötajate iseteenindus HR tarkvaras on osa personalihalduse töövoost – uus suhtluskanal tööandja ja töötajate vahel, mis kaotab kõigi osapoolte jaoks ära hulga aeganõudvaid manuaalseid tegevusi.