Oleme liigagi sageli kuulnud juhte ütlemas, et paindlikkus võib teoorias tore olla, aga nende ettevõttes see lihtsalt ei tööta. Tegelikult toimivad paindliku töökorralduse põhimõtted kõikides organisatsioonides.
Seda on tõestanud ka viimane pandeemia-aasta. Hiljutisest Harvard Business School Online’i uurimusest selgus, et enamik kontoritöötajaid on kodus töötades suurepäraselt hakkama saanud ja 81% neist ei soovi üldse kontorisse tagasi minna või valiksid pärast pandeemia taandumist paindliku töökorralduse. Samas on oluline mõista, et paindlikkus ei näe alati ühesugune välja – kindlasti ei sobi üks suurus kõigile.
Forus Takso näeb oma kogemuse põhjal, kuidas kliendid väärtustavad üha rohkem turvalisust, puhtaid sõidukeid ning professionaalse taksojuhi olemasolu. Forusel on väga palju ärikliente, kes ootavad eelkõige läbipaistvat hinnastamist – lisatasudeta ja peidetud kuludeta. Täpselt sama oluline on kiire ja inimlik klienditugi.