Teeninduse valdkonnas puutub ligi pool töötajaist kokku klientide kiusuga
Circle K alustas suve lõpus kampaaniat „Palun ole heasoovlik meie töötajate vastu“, mille eesmärk oli kutsuda kliente üles käituma teenindusjaamades töötajatega viisakalt. Samal ajal viidi töötajate seas läbi ka uuring kiusamise, ahistamise ja kehalise vägivalla kaardistamiseks. Uuringust selgus, et 42,3% teenindusvaldkonna töötajatest on viimase aasta jooksul kogenud klientide kiusamist.
Autor: Pixabay
Circle K Eesti AS personalijuht Piret Kask tõdes, et kahjuks ei ole ebaviisakas käitumine teenindajatega kaugeltki mitte ebatavaline nähtus. „Tihti on klienditeenindaja positsioonil töötajad justkui ühiskonna peksukotid, kes peavad kannatama neile suunatud halba tuju ja negatiivseid kommentaare, mis ei tulene otseselt klienditeenindaja tegevusest, vaid on justkui külastajate igapäevaelu valu väljaelamise koht,“ ütles Kask.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu Personaliuudiste iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline teema valdkonnas ei jääks märkamata.