Circle K alustas suve lõpus kampaaniat „Palun ole heasoovlik meie töötajate vastu“, mille eesmärk oli kutsuda kliente üles käituma teenindusjaamades töötajatega viisakalt. Samal ajal viidi töötajate seas läbi ka uuring kiusamise, ahistamise ja kehalise vägivalla kaardistamiseks. Uuringust selgus, et 42,3% teenindusvaldkonna töötajatest on viimase aasta jooksul kogenud klientide kiusamist.
Circle K Eesti AS personalijuht Piret Kask tõdes, et kahjuks ei ole ebaviisakas käitumine teenindajatega kaugeltki mitte ebatavaline nähtus. „Tihti on klienditeenindaja positsioonil töötajad justkui ühiskonna peksukotid, kes peavad kannatama neile suunatud halba tuju ja negatiivseid kommentaare, mis ei tulene otseselt klienditeenindaja tegevusest, vaid on justkui külastajate igapäevaelu valu väljaelamise koht,“ ütles Kask.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Ideaalses maailmas tahaksime kõik elada ja töötada keskkonnas, kus kõigiga võimalikult palju arvestatakse ja ainuüksi inimeste heaolu – nii kollektiivse kui individuaalse – poole püüdlemine ongi juba iseenesest oluline eesmärk. Päris elu on ideaalist kahtlemata kaugel, mistõttu keskendubki käesolev artikkel sellele, miks on võrdsuse ja mitmekesisuse poole püüdlemine ka majanduslikult mõistlik teguviis.