• 15.11.22, 10:00

Teeninduse valdkonnas puutub ligi pool töötajaist kokku klientide kiusuga

Circle K alustas suve lõpus kampaaniat „Palun ole heasoovlik meie töötajate vastu“, mille eesmärk oli kutsuda kliente üles käituma teenindusjaamades töötajatega viisakalt. Samal ajal viidi töötajate seas läbi ka uuring kiusamise, ahistamise ja kehalise vägivalla kaardistamiseks. Uuringust selgus, et 42,3% teenindusvaldkonna töötajatest on viimase aasta jooksul kogenud klientide kiusamist.
Teeninduse valdkonnas puutub ligi pool töötajaist kokku klientide kiusuga
  • Foto: Pixabay
Circle K Eesti AS personalijuht Piret Kask tõdes, et kahjuks ei ole ebaviisakas käitumine teenindajatega kaugeltki mitte ebatavaline nähtus. „Tihti on klienditeenindaja positsioonil töötajad justkui ühiskonna peksukotid, kes peavad kannatama neile suunatud halba tuju ja negatiivseid kommentaare, mis ei tulene otseselt klienditeenindaja tegevusest, vaid on justkui külastajate igapäevaelu valu väljaelamise koht,“ ütles Kask.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.12.24, 08:00
Kuidas võrdsus ja mitmekesisus organisatsiooni ja selle töötajaid aitavad?
Ideaalses maailmas tahaksime kõik elada ja töötada keskkonnas, kus kõigiga võimalikult palju arvestatakse ja ainuüksi inimeste heaolu – nii kollektiivse kui individuaalse – poole püüdlemine ongi juba iseenesest oluline eesmärk. Päris elu on ideaalist kahtlemata kaugel, mistõttu keskendubki käesolev artikkel sellele, miks on võrdsuse ja mitmekesisuse poole püüdlemine ka majanduslikult mõistlik teguviis.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Personaliuudised esilehele