• 27.02.25, 09:00

Advokaadid: Balti riikides sagenevad eetikat puudutavad töövaidlused

Töölepingu ülesütlemine tööandja algatusel on läbi aastate olnud keskseks töövaidluse esemeks, seda kõigis kolmes Balti riigis, selgub advokaadibüroo COBALT värskelt avaldatud Balti riikide vaidluste turuülevaatest.
Advokaadibüroo Cobalt advokaat Dina Tanaga ning vandeadvokaat ja valdkonnajuht Kadri Michelson.
  • Advokaadibüroo Cobalt advokaat Dina Tanaga ning vandeadvokaat ja valdkonnajuht Kadri Michelson.
Autorid: advokaadibüroo Cobalt valdkonnajuht Kadri Michelson ja advokaat Dina Tanaga

Seotud lood

Uudised
  • 29.01.25, 09:00
Tööõiguse kohtuvaidlused 2024, millest on kõigil tööandjatel õppida
2024. aastal tegid Eesti kohtud hulgaliselt praktikat kujundavaid lahendeid tööõiguse vallas.
Uudised
  • 19.02.25, 11:50
Ebaõiglaselt määratud palk võib tööandja kohtusse viia – kuidas seda vältida?
Palga määramine „kõhutunde“ järgi võib viia tõsiste õiguslike tagajärgedeni. Kui tööandja ei suuda põhjendada, miks kaks sarnase töö tegijat saavad erinevat palka, võib see viia diskrimineerimisvaidluse ja kahjunõudeni. Andmepõhine lähenemine aitab selliseid riske ennetada.
Uudised
  • 18.02.25, 09:50
Kas palgata puhkus on töötaja võit või kaotus? 5 asja, mida enne otsustamist teada!
Töötaja ja tööandja saavad kokku leppida tasustamata puhkuses, millest võivad võita mõlemad. Palgata puhkuse tingimuste kokku leppimisel tasub aga jälgida, et töötaja ravi- ja pensionikindlustus ei katkeks.
Uudised
  • 04.02.25, 09:00
Kas tööandjal on kohustus täita töötervishoiuarsti soovitusi?
Tervisekontrolli otsused on soovituslikud, kuid mitte alati kohustuslikud!
Töötervishoiuarsti soovitused võivad sisaldada ettepanekuid töötajate tervise toetamiseks, kuid kas tööandjal on kohustus need täies mahus täita? Tööinspektsiooni ekspert selgitab, millal on tööandja kohustatud tervisekontrolli otsusega arvestama ja millistel juhtudel on tal kaalutlusõigus.
  • ST
Sisuturundus
  • 27.11.25, 14:08
Millised võivad olla ärikliendi nähtamatud valupunktid taksoteenuses ja kuidas Forus Takso neid lahendab?
Forus Takso näeb oma kogemuse põhjal, kuidas kliendid väärtustavad üha rohkem turvalisust, puhtaid sõidukeid ning professionaalse taksojuhi olemasolu. Forusel on väga palju ärikliente, kes ootavad eelkõige läbipaistvat hinnastamist – lisatasudeta ja peidetud kuludeta. Täpselt sama oluline on kiire ja inimlik klienditugi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Personaliuudised esilehele