• 10.02.22, 14:50

Swedbanki kampaania „Julge hoolida“ sündis soovist märgata sekkumist vajavaid situatsioone

Olulised ei ole enam mitte ainult töötaja ja tööandja vahelised suhted, vaid suhted kõikide töötajate vahel. Teinekord võib juhtuda, et oleme liiga tööle ja eesmärkidele orienteeritud, mistõttu unustame, et hea kolleeg kõrval vajab märkamist, kirjutab Swedbanki personalijuht Ülle Pind.
Swedbanki personalijuht Ülle Pind.
  • Swedbanki personalijuht Ülle Pind.
  • Foto: Jake Farra
Ühiskond on järjepidevas arengus ja muutumises. Kasutusele on tulnud uued digitehnoloogiad, muutunud on sotsiaalsed ja majanduslikud tingimused, ka töökeskkond on muutunud. Kui 20 aastat tagasi lugesid põhiliselt tööandja huvid ja töötajate soovid võisid jääda tahaplaanile, siis täna on inimeste juhtimisse tulnud uued suunad. Olulised ei ole enam mitte ainult töötaja ja tööandja vahelised suhted, vaid suhted kõikide töötajate vahel, mis omab olulist rolli mõnusa töökeskkonna loomisel ning võimalike probleemide, näiteks diskrimineerimine, töökius, tagarääkimine ja ebavõrdne kohtlemine, ennetamisel. Need on ebamugavad teemad, millest on sageli keeruline rääkida ja mida on veelgi keerulisem lahendada.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.11.25, 14:08
Millised võivad olla ärikliendi nähtamatud valupunktid taksoteenuses ja kuidas Forus Takso neid lahendab?
Forus Takso näeb oma kogemuse põhjal, kuidas kliendid väärtustavad üha rohkem turvalisust, puhtaid sõidukeid ning professionaalse taksojuhi olemasolu. Forusel on väga palju ärikliente, kes ootavad eelkõige läbipaistvat hinnastamist – lisatasudeta ja peidetud kuludeta. Täpselt sama oluline on kiire ja inimlik klienditugi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Personaliuudised esilehele