8 märts 2018
Jaga lugu:
Uudised
Ainult tellijale

Personalijuhi töölaua määravad kliendid

Foto: Scanpix/Panthermedia

Kui personaliinimesed räägivad klientidest, räägivad nad tavaliselt sisemistest klientidest ehk töötajatest. Personalijuhtimise järgmine tase lähtub aga hoopis välistest klientidest – see on kliendikeskne personalijuhtimine. See tähendab, et personaliprotsess ehitatakse üles välisklientidest lähtudes ja neid aeg-ajalt kaasates.

Kliendikeskne äristrateegia erineb tavapärasest tootekesksest lähenemisest. See arvestab kogu kliendikogemust ning on mõeldud kliendile väärtuse loomiseks ja kliendisuhte tugevdamiseks. Kliendikeskse ettevõtte strateegia, eesmärgid ja väärtused on loodud klientide põhjal. Ka kliendikeskne personalijuhtimine võtab igas personalijuhtimise protsessis arvesse kliendi vaate.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale. Vaatamiseks logi sisse või osta ligipääs allolevalt lingilt.

VORMISTA TELLIMUS KOHE JA SAAD:
  • Ligipääsu kõigile lukus lugudele
  • Ligipääsu ajakirja PDFidele
  • Ajakirja paberväljaande
  • Kord nädalas ilmuva personaliuudised.ee uudiskirja
  • Jaga lugu:
    PERSONALIUUDISTE UUDISKIRJAGA LIITUMINE

    Telli olulisemad personali uudised igal nädalal enda postkasti.

    Personaliuudised.ee toetajad:

    Enimloetud
    Kai Miller
    Kai MillerPersonaliuudised.ee juhtTel: 5330 5136kai@personaliuudised.ee
    Cätlin Puhkan
    Cätlin PuhkanPersonaliuudised.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700catlin.puhkan@aripaev.ee