8. märts 2018
Ainult tellijatele

Personalijuhi töölaua määravad kliendid

Autor: Scanpix/Panthermedia

Kui personaliinimesed räägivad klientidest, räägivad nad tavaliselt sisemistest klientidest ehk töötajatest. Personalijuhtimise järgmine tase lähtub aga hoopis välistest klientidest – see on kliendikeskne personalijuhtimine. See tähendab, et personaliprotsess ehitatakse üles välisklientidest lähtudes ja neid aeg-ajalt kaasates.

Kliendikeskne äristrateegia erineb tavapärasest tootekesksest lähenemisest. See arvestab kogu kliendikogemust ning on mõeldud kliendile väärtuse loomiseks ja kliendisuhte tugevdamiseks. Kliendikeskse ettevõtte strateegia, eesmärgid ja väärtused on loodud klientide põhjal. Ka kliendikeskne personalijuhtimine võtab igas personalijuhtimise protsessis arvesse kliendi vaate.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale. Lugemiseks logi sisse või osta ligipääs allolevalt lingilt.

Vormista püsimaksega tellimus kohe ja saad:

  • lugeda kõiki lukus lugusid, valdkonna arvamusliidrite artikleid ja intervjuusid
  • ligipääsu põnevatele kogemuslugudele ja palga TOPi artiklitele
  • ülevaate raadiosaadete ja ürituste ettekannete kokkuvõtetest
  • aastatellimuse puhul Personali Praktiku paberväljaande
  • kord nädalas ilmuva personaliuudised.ee uudiskirja
Jaga lugu
Personaliuudised.ee toetajad:
Kai MillerPersonaliuudised.ee juhtTel: 5330 5136
Cätlin PuhkanPersonaliuudised.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700