Kõik soovituskirjad väidavad, et töösoovija on imeline ja fantastiline. Kuidas aru saada, mis vastab ülistavas soovituskirjas tõele?
Viimastel aastakümnetel on soovituskirjad nii akadeemilises kui ka ärimaailmas muutunud järjest ülespuhutumaks. Paljud tööandjad on täheldanud, et soovitajad kiidavad sageli üles positiivsed omadused ega avalda negatiivseid. Siirus on asendunud läikimalöömisega ja kvalitatiivsed nüansid on muutunud häguseks. Enamik soovitajaid tunneb, et kui nad ei kohandu ülespuhutud standarditega, kus kõik soovitused on tavaliselt liialdatud, kahjustavad nende kirjad tahtmatult töösoovijate väljavaateid.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Olgu tegu era- või firmapeoga, pulma või sünnipäevaga, neis kõigis on üks asi, mis jääb meelde ning muudab atmosfääri – see on kokteil. Soovist sündmusest meeldejääv teha ning klassikaks kujunenud rumm-koola segust midagi põnevamat pakkuda, sai alguse Hans Kaigase loodud mobiilse kokteiliteenuse ettevõte Booze Mule.