Eriolukorras said paremini hakkama organisatsioonid, kellel oli paindliku tööaja ja kodukontori kogemus. Kaugtöö kogemuseta organisatsioonides võttis uue reaalsusega kohanemine palju kauem aega ning tekitas töötajatele niigi ebakindlal ajal lisastressi.

- PCC Projekt AS-i personaliparter ja koolitaja Egle Saska.
- Foto: Meeli Küttim
Küsisin sel kevadel ühel veebikoolitusel keskastme juhtidelt, mis on eriolukorras inimestega töötades kõige raskem. Enim vastati, et vähenenud on piir töö ja vaba aja vahel. Teine levinum mure oli, et mitte kõik töötajad ei suuda kodukontoris tulemuslikult töötada. Vestluses selgus, et palju vähem oli selliseid muresid neis organisatsioonides, kus kasutati tulemusjuhtimist ning juhil ja töötajatel oli eesmärkidest ühine arusaam. Selliste organisatsioonide töötajad planeerisid iseseisvamalt oma tööd ja tööks vajaliku info vm sisendi hankimist ja kui tekkis lisaaega, kasutasid seda targalt enese arendamiseks, näiteks veebikoolituste abil.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
HR tarkvara peetakse sageli vaid HR osakonna asjaks, millesse teised organisatsiooni osad peaaegu ei puutu. See arvamus on aga tänu iseteenindusportaalidele nüüdseks aegunud. Töötajate iseteenindus HR tarkvaras on osa personalihalduse töövoost – uus suhtluskanal tööandja ja töötajate vahel, mis kaotab kõigi osapoolte jaoks ära hulga aeganõudvaid manuaalseid tegevusi.