Autor: Maarit Vabrit-Raadla • 1. oktoober 2020

Töötajakogemust kujundavad 3 tegurit

Töötajakogemust võib vaadelda kui väga personaalset ja emotsionaalset seisundit, mis lähtub eelkõige töötajast. See on mõistetav, sest töötajakogemust tajuvad erinevad inimesed ka samas keskkonnas erinevalt.
Foto: Maarit Vabrit-Raadla

Teine lähenemisviis on praktilisem ja keskendub sellele, kuidas töötajakogemust ja selle erinevaid tahke saab mõjutada tegevuste ning keskkonnategurite kaudu. Siinkohal mõeldakse keskkonnategurite all nii füüsilist keskkonda (tööruumid, töötamise koht, töövahendid jms) kui samaväärselt ka mittefüüsilist keskkonda, nagu kultuur, sotsiaalsed suhted, kommunikatsioon, eestvedamine jms.

Liitu Personaliuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Personaliuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Helen RootsPersonaliuudised.ee juhtTel: 55 988 223
Cätlin PuhkanPersonaliuudised.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 53 315 700
Mirell SoaseppKonverentside programmijuhtTel: 55 565 456