Töötajakogemust võib vaadelda kui väga personaalset ja emotsionaalset seisundit, mis lähtub eelkõige töötajast. See on mõistetav, sest töötajakogemust tajuvad erinevad inimesed ka samas keskkonnas erinevalt.

- Foto: Maarit Vabrit-Raadla
Teine lähenemisviis on praktilisem ja keskendub sellele, kuidas töötajakogemust ja selle erinevaid tahke saab mõjutada tegevuste ning keskkonnategurite kaudu. Siinkohal mõeldakse keskkonnategurite all nii füüsilist keskkonda (tööruumid, töötamise koht, töövahendid jms) kui samaväärselt ka mittefüüsilist keskkonda, nagu kultuur, sotsiaalsed suhted, kommunikatsioon, eestvedamine jms.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Forus Takso näeb oma kogemuse põhjal, kuidas kliendid väärtustavad üha rohkem turvalisust, puhtaid sõidukeid ning professionaalse taksojuhi olemasolu. Forusel on väga palju ärikliente, kes ootavad eelkõige läbipaistvat hinnastamist – lisatasudeta ja peidetud kuludeta. Täpselt sama oluline on kiire ja inimlik klienditugi.