Autor: Marika Raiski • 1. juuni 2022

Marika Raiski: Oma inimestele peab halbadest uudistest rääkima. Aga õigesti.

Kuigi iga ettevõte tahab töötajatega jagada pigem häid uudiseid, pole ükski organisatsioon raskustest puutumatu. Keerulistest teemadest rääkides soovitab Elisa suhtekorraldusjuht ja juhtimis-coach Marika Raiski toetuda hea sisekommunikatsiooni põhitõdedele.
Elisa suhtekorraldusjuht Marika Raiski on veendunud, et halvad uudised jõuavad töötajateni niikuinii. Pigem tasub läbi mõelda, kuidas nendest ise teavitamine kõige vähem kahju teeb.
Foto: Jake Farra

Suuremate ettevõtete puhul on pidevalt õhus kümneid erinevaid teemasid, millest mõned meeldivamad ning mõned ehk vähem. Kui häid uudiseid on lihtne välja kommunikeerida, siis raskemate teemade edastamine nõuab oluliselt rohkem kaalutletud otsuseid ning esimesest hetkest õigete põhimõtete järgimist. Heast uudisest mittekuulmine ei tekita enamasti pahameelt, kuid tunne, et tööandja üritab varjata või tähelapanuta jätta keerulist teemat, õõnestab kohe kindlasti vastastikust usaldust.

Liitu Personaliuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Personaliuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Helen RootsPersonaliuudised.ee juhtTel: 55 988 223
Cätlin PuhkanPersonaliuudised.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 53 315 700
Mirell SoaseppKonverentside programmijuhtTel: 55 565 456