Kuidas ka kõige suurema kriisi ajal meeskonna motivatsiooni üleval hoida
Igas ettevõttes oma paremad ja halvemad hetked. Isegi kui paremaid hetki võib olla kordades rohkem kui raskemaid, on just viimased need, mis võivad meeskonna motivatsiooni, töötahte ning initsiatiivikuse kiiresti murda.
Elisa teeninduse valdkonna juht Kristina Judina teab, kuidas raskete olukordadega toime tulla.
Foto: VIDEAL
Elisa teeninduse valdkonna juht Kristina Judina märgib, et see on ka põhjus, miks juht peab ka üksikute mõõnade ajal meeskonnale eriliseks toeks olema ega saa loota vaid sellele, et enamasti-on-kõik-hästi-poliitika suudaks tiimi rasketest aegadest läbi kanda.
Meeskonnas pingutavad kõik ühiste eesmärkide nimel. Aga mis saab siis, kui keegi oma ülesandeid ja kohustusi ignoreerib või üritab tööd teiste kaela veeretada? Laisk töötaja ei pruugi olla pahatahtlik, ent kui tegemata tööd kuhjuvad ja meeskonna moraal kannatab, tuleb juhil kiirelt ja otsustavalt reageerida.
Elisas startis möödunud nädalal 1. juunil neljapäevase töönädala pilootprojekt. Uudsete tööviiside testis osaleb Elisa tehnoloogiaüksus ja projekt kestab ligi kolm kuud ehk 26. augustini.
Tehisintellekti ja andmepõhiste otsuste roll ettevõtetes kasvab kiiremini kui kunagi varem. Ometi tunnevad paljud töötajad, et need teemad on liiga tehnilised või keerulised – justkui kuuluks masinõpe ainult IT-spetsialistidele. Tegelikult on pilt vastupidine: andmevõimekus on saanud oluliseks osaks pea igas ametis, olgu tegu klienditeekonna kujundaja, tootmisjuhi või analüütikuga.