Kickoff 2024 tutvustas värbamisturundustrende laiast maailmast
Uue aja värbamisturunduse märksõnadeks on süsteemsus, mõõdetavus ja üks bränd, lisaks sisemine ilu, mis hõlmab nii töötajakogemust kui tööandja saadikuid.
Kickoff 24 päevajuhid Karla Oder (CV.ee) ja Kersti Vannas (Instar) andmas ülevaadet muu maailma kõnekaimatest värbamisturunduskampaaniatest.
Foto: Andrei Ozdoba
Tööandja turunduse seisukohast rääkides näeme, et 2024. aasta toob kaasa uued suunad, sealhulgas tehisintellekti, sotsiaalmeedia ja paindlikud töötingimused. Vajalike oskuste nappus nõuab uusi ideid. Valdkonna kujundamist mõjutavad suunad peegeldavad üleminekut inimkesksele, tehnoloogiaga toetatud ja sotsiaalselt vastutustundlikule lähenemisele.
Täna autasustati 2023. aasta parimaid värbamisturunduse ja tööandja brändingu tegusid konkursil Värbamisturundusauhinnad KICKOFF 2024. Lisaks tunnustati esmakordselt aasta tööandja brändingu spetsialisti!
Juba viiendat aastat korraldab Instar koostöös CV-Online’iga värbamise ja tööandja brändingu teemalist konkurssi KICKOFF eesmärgiga tunnustada Eesti silmapaistvaid, edukaid ja sihtrühmi kõnetavaid värbamise ja tööandja brändingu tegusid. Tööde esitamise tähtaeg on 31. jaanuar.
Kohtla-Järvel asuv TNC-Components on üks suurimaid mööblikomponentide, köögi- ja vannitoamööbli ning garderoobide tootjaid Eestis. Selles, et üle 20 aasta tegutsenud ettevõte saaks usinalt kasvada ja areneda, on oma roll ka töötukassa Ida-Virumaa osakonnal. Just nende abil leitud inimestega on tänaseks täidetud suurem osa töökohtadest, mida on ettevõttes ühtekokku 115.