Uue aja värbamisturunduse märksõnadeks on süsteemsus, mõõdetavus ja üks bränd, lisaks sisemine ilu, mis hõlmab nii töötajakogemust kui tööandja saadikuid.
- Kickoff 24 päevajuhid Karla Oder (CV.ee) ja Kersti Vannas (Instar) andmas ülevaadet muu maailma kõnekaimatest värbamisturunduskampaaniatest. Foto: Andrei Ozdoba
Tööandja turunduse seisukohast rääkides näeme, et 2024. aasta toob kaasa uued suunad, sealhulgas tehisintellekti, sotsiaalmeedia ja paindlikud töötingimused. Vajalike oskuste nappus nõuab uusi ideid. Valdkonna kujundamist mõjutavad suunad peegeldavad üleminekut inimkesksele, tehnoloogiaga toetatud ja sotsiaalselt vastutustundlikule lähenemisele.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Täna autasustati 2023. aasta parimaid värbamisturunduse ja tööandja brändingu tegusid konkursil Värbamisturundusauhinnad KICKOFF 2024. Lisaks tunnustati esmakordselt aasta tööandja brändingu spetsialisti!
Värbamisturundusauhindade jagamise üritusel Kickoff 2023 tunnustati juba 5. korda silmapaistvamaid värbajaid ja värbamistegusid.
Juba viiendat aastat korraldab Instar koostöös CV-Online’iga värbamise ja tööandja brändingu teemalist konkurssi KICKOFF eesmärgiga tunnustada Eesti silmapaistvaid, edukaid ja sihtrühmi kõnetavaid värbamise ja tööandja brändingu tegusid. Tööde esitamise tähtaeg on 31. jaanuar.
Ideaalses maailmas tahaksime kõik elada ja töötada keskkonnas, kus kõigiga võimalikult palju arvestatakse ja ainuüksi inimeste heaolu – nii kollektiivse kui individuaalse – poole püüdlemine ongi juba iseenesest oluline eesmärk. Päris elu on ideaalist kahtlemata kaugel, mistõttu keskendubki käesolev artikkel sellele, miks on võrdsuse ja mitmekesisuse poole püüdlemine ka majanduslikult mõistlik teguviis.