• 04.09.25, 16:35

TOP 10: lugejate lemmiklood augustis

Augusti TOP-lugude seas on teemasid seinast seina, alates TOP-personalijuhtidega ja lõpetades olukorraga tööjõuturul. Sinna vahele tööõigust, koondamisuudiseid, värbamist ja lahkumist, kaks suurt kogemuslugu palkade läbipaistvusest ja palju muud. Vaata üle, ega sul suure suve tuules midagi olulist märkamata ei jäänud!
TOP 10: lugejate lemmiklood augustis
  • Foto: Ergo Sander
10. Tööturg on halastamatu, sadu CVsid ja mitusada kandidaati: ka tublimatest on tublimaid

Seotud lood

Uudised
  • 18.08.25, 09:15
Kas juhtumiskultuur või juhtimiskultuur?
Olen pea veerand sajandi jooksul saanud töötada personalijuhina väga erinevates organisatsioonides ja väga erinevate juhtidega. Mitte keegi neist ei ole õppinud juhtimist. Juhiks on saadud enamasti tugeva ekspertsuse tõttu oma valdkonnas, tänu silmapaistvatele organisatoorsetele võimetele või muudele isikuomadustele, mis on toetanud karjääriredelil ülespoole liikumist.
Arvamused
  • 25.08.25, 10:00
Manpoweri juht: tänased töösuhted pärineksid justkui 19. sajandist
Me ei peaks nüüdisajal eeldama, et suur osa töötajatest ei saa aru oma seaduslikest õigustest ja kohustustest ega mõista, mida töötegemine eeldab. Austame vabadust kokku leppida, kirjutas Manpoweri Baltikumi tegevjuht Heigo Kaldra Äripäeva arvamusloos.
Uudised
  • 19.08.25, 09:15
Päev tippjuhiga | Sirli Männiksaar ei nõua teistelt midagi, mida ta ise ei tee
Kai Saard käis töövarjuks parima juhi konkursi finalistil!
Kuidas juhitakse Eestis rahvusvahelist tehnoloogiahiidu, kus töötavad inimesed enam kui 70 rahvusest? Milline on juhi vastutus keskkonna, inimeste ja äri ees?
Uudised
  • 02.09.25, 14:09
Kuidas kasutada vanemapuhkust päevade kaupa? Seadus pakub paindlikkust
Vanemapuhkus ei pea tähendama töölt täielikku eemalolekut – aga kui palju vabadust annab seadus tegelikult? Spetsialist selgitab, millistel tingimustel saab töötaja vanemapuhkust võtta üksikute päevade kaupa.
  • ST
Sisuturundus
  • 27.11.25, 14:08
Millised võivad olla ärikliendi nähtamatud valupunktid taksoteenuses ja kuidas Forus Takso neid lahendab?
Forus Takso näeb oma kogemuse põhjal, kuidas kliendid väärtustavad üha rohkem turvalisust, puhtaid sõidukeid ning professionaalse taksojuhi olemasolu. Forusel on väga palju ärikliente, kes ootavad eelkõige läbipaistvat hinnastamist – lisatasudeta ja peidetud kuludeta. Täpselt sama oluline on kiire ja inimlik klienditugi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Personaliuudised esilehele