• 02.12.24, 16:34

Töötajaid toetades pakud head kliendikogemust ja lood ettevõtte edu

Kliendikogemus on muutunud oluliseks aspektiks ettevõtete strateegias, kuna see mõjutab otseselt klientide rahulolu ja lojaalsust. Eksperdid tõdevad, et kliendikogemus on seotud töötajate heaoluga ning see on valdkond, millesse tuleb panustada.
Tele2 Eesti kliendikogemuse juht Merli Lugima, saatejuht Alyona Stadnik ja Megaforti personalijuht Karneliia Press.
  • Tele2 Eesti kliendikogemuse juht Merli Lugima, saatejuht Alyona Stadnik ja Megaforti personalijuht Karneliia Press.
  • Foto: Äripäev
Saates "Teeninduse teejuht" arutletakse, kuidas erinevad ettevõtted, sealhulgas Tele2 Eesti ja Megafort, käsitlevad kliendikogemuse juhtimist ning millised on nende lähenemised ja strateegiad.

Seotud lood

Uudised
  • 30.04.24, 10:03
Psühholoog: psühholoogiline tugi töötajatele peaks olema iseenesestmõistetav
Ahistamine, psühholoogiline vägivald või kiusamine ei mõjuta ainult meeleolu, vaid ka emotsionaalset tervist tervikuna. Töökohal puutuvad inimesed sageli kokku negatiivse käitumisega, mistõttu on oluline, et tööandjad pööraksid töötajate vaimsele tervisele suuremat tähelepanu.
Uudised
  • 18.04.24, 09:00
Personalijuht kui ettevõtte kliendikeskse „ökosüsteemi“ raamistiku looja ja hoidja
Ettevõttel ei saa olla õnnelikke kliente, kui töötajad ei tunne end oma rollis ja keskkonnas hästi. Samas on töötajakogemuse kujunemisel oluline roll ka töötajal endal.
Uudised
  • 25.01.24, 11:21
Circle K astub sotsiaalse eksperimendiga teenindajate kiusamise vastu
Balti riikides korraldatud Circle K siseuuring näitas, et keskmiselt neli teenindajat kümnest on kogenud sobimatut käitumist klientidelt.
Uudised
  • 25.10.22, 09:00
Klienditeenindaja – pingelise aja psühholoog?
Teenindaja töö juures on vältimatu, et kliendi esmane pahameeletorm ja probleemide korral tekkinud frustratsioon jõuab just nendeni. Elisa teeninduse valdkonna juht Kristina Judina märgib, et kui tegu on õigustatud pahameelega, suudavad kogenud teenindajad harilikult pinged kiiresti maha võtta ja jõuda sobiva lahenduseni, kuid eriti koroonakriisi algusest nõutakse teenindajatelt tihti kurjalt vastuseid ja lahendusi ka probleemidele, mille üle neil mingit kontrolli pole – alates sellest, miks ei saa õue minna, kuni selleni, miks on bensiin nii kalliks muutunud.
  • ST
Sisuturundus
  • 10.06.25, 15:11
Kümme aastat koostööd ja üle saja töökoha: töötukassa aitab Ida-Virumaal tegutseval TNC-Componentsil kasvada
Kohtla-Järvel asuv TNC-Components on üks suurimaid mööblikomponentide, köögi- ja vannitoamööbli ning garderoobide tootjaid Eestis. Selles, et üle 20 aasta tegutsenud ettevõte saaks usinalt kasvada ja areneda, on oma roll ka töötukassa Ida-Virumaa osakonnal. Just nende abil leitud inimestega on tänaseks täidetud suurem osa töökohtadest, mida on ettevõttes ühtekokku 115.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Personaliuudised esilehele