Autor: Kersti Vannas, Instar EBC • 30. november 2021

Ärahellitatud tööandjad peavad kohanema uue reaalsusega

Kas tunnete mõnda tegevjuhti, kes ütleks, et ettevõttel on liiga palju kliente? Nii nagu ettevõtted peavad pingutama klientide leidmiseks, tuleb vaeva näha ka töötajate nimel. Tööandjad on ära hellitatud, oodates, et ainult tööotsijad pingutaksid. Oli aeg, mil saigi öelda töötajale, et kui ei meeldi, mine ära. Siis valitses tööjõuturul tööotsijate üleküllus, kuid nii pole see alati olnud.
Instar EBC tegevjuht Kersti Vannas

Tööstusrevolutsioon ja suured beebibuumerite põlvkonnad lasid tööandjatel ülbeks minna ning unustada kogukonnatunde ja hoolimise. Kui vaadata ajas veelgi tagasi, siis agraarühiskondades hoiti kogukondi. Sulane oli küll peremehe käsutuses kohati 24/7, aga kui ta enam tööd teha ei jaksanud, siis tema eest hoolitseti.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Personaliuudised.ee toetajad:
Helen RootsPersonaliuudised.ee juhtTel: 55 988 223
Cätlin PuhkanPersonaliuudised.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 53 315 700
Mirell SoaseppKonverentside programmijuhtTel: 55 565 456