Teenindajate tase on aastast aastasse aina kõrgem ja seetõttu on ka aina keerulisem nende hulgast vaid üksikuid esile tõsta. Loomingulisus on kindlasti üks märksõnu, mis need kolm kolleegi pjedestaalile kergitas.
- Teeninduskonkursi võitjad.
"Iga aastaga on teeninduse ja teenindajate tase ainult tõusnud. On tunda, et teenindajad on avatud ja vabad," kommenteeris konkurssi staažikas žüriiliige Merli Viks Rakvere Aqva Hotel & Spast. Žüriiliikmetel oli keeruline oma lemmikut valida ja ka Ivika Kook Tradehouse Ilukaubamajast sõnas superfinaali tulemuste selgudes: "Teenindajate tase on tõesti väga kõrge. Noortel inimestel on seda loomingulisust, mida teenindustöös vaja on."
Seotud lood
Majanduslikult keerulisemal ajal pööratakse kuludele aina rohkem tähelepanu ning seetõttu on tavaline, kui juhtkond nõuab tõestust tehtud või tehtavate investeeringute vajalikkuse osas. Ühelt Eesti ettevõttelt päris juhtkond aru, kui kasulik on täpse tööaja planeerimise tarkvara ning selgus, et see hoidis kokku kümneid ja sadu graafikuväliselt paberile märgitud töötunde kuus.