Autor: Signe Ventsel • 15. august 2023

Kuidas aidata töötajatel saada brändisaadikuteks?

Brändisaadikud annavad tunnistust edumeelse ettevõtte kultuurist. Kui töötajad tunnevad, et nende töö pakub peale sissetuleku ka midagi muud väärtuslikku, siis saavad nad sellest uhkusega rääkida.
Organisatsioonide arengupartner ja meeskondade koolitaja Signe Ventsel tõdeb, et töötajatest brändisaadikud tegutsevad kõige tõhusamalt, kui nad on saanud väljaõppe, kuidas postitada ning oskavad küsimustele vastata.
Foto: Raul Mee

Tööandja bränd on justkui viimaste aastate trendikaim termin. Kõik räägivad, kui oluline on tööandja brändi arendamine ja paljud organisatsioonid teevad ka reaalseid samme, aga leidub ka ettevõtjaid, kes eeldavad, et küll nende töötajad iseenesest tööandjat turundavad. Eeldamine ja enesestmõistetavad tegevused annavad aga juhuslikke tulemusi, mis ei peegelda tööandja brändi tegelikku olukorda.

Liitu Personaliuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Personaliuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Helen RootsPersonaliuudised.ee juhtTel: 55 988 223
Cätlin PuhkanPersonaliuudised.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 53 315 700
Mirell SoaseppKonverentside programmijuhtTel: 55 565 456