Autor: Signe Ventsel • 15. august 2023
Kuidas aidata töötajatel saada brändisaadikuteks?
Brändisaadikud annavad tunnistust edumeelse ettevõtte kultuurist. Kui töötajad tunnevad, et nende töö pakub peale sissetuleku ka midagi muud väärtuslikku, siis saavad nad sellest uhkusega rääkida.
Organisatsioonide arengupartner ja meeskondade koolitaja Signe Ventsel tõdeb, et töötajatest brändisaadikud tegutsevad kõige tõhusamalt, kui nad on saanud väljaõppe, kuidas postitada ning oskavad küsimustele vastata.
Foto: Raul Mee
Tööandja bränd on justkui viimaste aastate trendikaim termin. Kõik räägivad, kui oluline on tööandja brändi arendamine ja paljud organisatsioonid teevad ka reaalseid samme, aga leidub ka ettevõtjaid, kes eeldavad, et küll nende töötajad iseenesest tööandjat turundavad. Eeldamine ja enesestmõistetavad tegevused annavad aga juhuslikke tulemusi, mis ei peegelda tööandja brändi tegelikku olukorda.