Globaalne põlvkond on sisenenud vestlusruumi ja tööjõuturule. See on uus töötajate põlvkond, mis tahab kasvuvõimalusi, mitmekesiseid kogemusi, paindlikkust töökohal ja ülemaailmsete ettevõtetega seonduvat iseseisvust.
Praegusel ajal on noortel töötajatel julged seisukohad ja ülemaailmsed püüdlused. Nad jagavad neid ideid sotsiaalmeedias ja mõjutavad seeläbi töökohti kõikjal üle maailma. Ja tänu sotsiaalmeediale on töötajatel tohutult suur mõjuvõim. Sotsiaalmeediasse postitab sisu rohkem kui 200 miljonit suunamudijat ja paljud neist kasutajatest propageerivad selliseid suundumusi nagu paindlikud töögraafikud ja heaolu töökohas ning kasutavad termineid „vaikne tiksumine“, „impulsiivne töökohtadele kandideerimine“ ja „laisa tüdruku töökohad“. Need kiiresti muutuvad trendid on tekitanud töötajate seas erisuguseid nõudmisi, ootusi ja käitumist. Praegusel ajal on kõigil, kes seda vähegi soovivad, ligipääs ruuporile ja võimalus olla ühenduses igaühega igal pool.
Kohtla-Järvel asuv TNC-Components on üks suurimaid mööblikomponentide, köögi- ja vannitoamööbli ning garderoobide tootjaid Eestis. Selles, et üle 20 aasta tegutsenud ettevõte saaks usinalt kasvada ja areneda, on oma roll ka töötukassa Ida-Virumaa osakonnal. Just nende abil leitud inimestega on tänaseks täidetud suurem osa töökohtadest, mida on ettevõttes ühtekokku 115.