• 19.02.20, 06:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Ükskord petab iga töötaja niikuinii!

Minu lapsepõlves lubas pikemat koolist puudumist vaid arstitõend. Ei piisanud lapsevanema kirjast ega midagi. Kui üle paari päeva puudusid, pidi doktor usutava alibi andma, muidu järgnes pahandus. Nüüd ei kirjuta arstid enam ammu puudumistõendeid ja isegi kehalisest kasvatusest võin lapse ise vabastada.
GoWorkaBiti tegevjuht Kristjan Vanaselja.
  • GoWorkaBiti tegevjuht Kristjan Vanaselja.
  • Foto: Raul Mee
Töötajatega on lood aga keerulisemad. Sattusin lugema Päevalehe artiklit, milles kurdetakse, et inimesed kasutavat haiguslehti kurjasti – küll pohmelli, küll lihtsalt kehva tuju tõttu töölt puudumiseks. Kui töötaja kontorisse helistab ja niru tervist kurdab, on sellest võimalik vaid ühte järeldada: küllap pani öö otsa pidu ja lidub nüüd kempsu vahet, selge see, et niimoodi ei saa tööle ilmuda.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.11.25, 14:08
Millised võivad olla ärikliendi nähtamatud valupunktid taksoteenuses ja kuidas Forus Takso neid lahendab?
Forus Takso näeb oma kogemuse põhjal, kuidas kliendid väärtustavad üha rohkem turvalisust, puhtaid sõidukeid ning professionaalse taksojuhi olemasolu. Forusel on väga palju ärikliente, kes ootavad eelkõige läbipaistvat hinnastamist – lisatasudeta ja peidetud kuludeta. Täpselt sama oluline on kiire ja inimlik klienditugi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Personaliuudised esilehele